Venäjälle 2012
Valvoja: Käyttäjä
Vaalimaan Teboilille olisi tarkoitus saapua keskiviikko aamuna kymmenen maissa.
Lippujen ja lappujen täytön jälkeen sitten tullijonoon.
Jos jono vetää normaalisti olemme Venäjänpuolella puolenpäivän aikoihin.
Siitä sitten Viipurin Karuselliin ostoksille ja sen jälkeen matka jatkuu kohti Sortavalaa.
Se milloinka olemme Sortavalassa on monen tekijän summa.Villi veikkaus 17-19 maissa.
Siitä sitten leiriin Pitkärannan yläpuolella oleville kirkasvetisille lammille.
Torstain ohjelma selostetaan paikanpäällä...
Lippujen ja lappujen täytön jälkeen sitten tullijonoon.
Jos jono vetää normaalisti olemme Venäjänpuolella puolenpäivän aikoihin.
Siitä sitten Viipurin Karuselliin ostoksille ja sen jälkeen matka jatkuu kohti Sortavalaa.
Se milloinka olemme Sortavalassa on monen tekijän summa.Villi veikkaus 17-19 maissa.
Siitä sitten leiriin Pitkärannan yläpuolella oleville kirkasvetisille lammille.
Torstain ohjelma selostetaan paikanpäällä...
0400-494 406
pikkuff(ät)gmail.com
I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43
pikkuff(ät)gmail.com
I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43
Reissuraporttia odotellessa...niin ja niitä kuvia...
Joppa on jo FB:ssä jokusen kuvan julkaissut.
Joppa on jo FB:ssä jokusen kuvan julkaissut.
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
Oli taas ihan mukavasti onnistunu reissu. Ainoa miinuspuoli oli, että oli aikas pirun kylmä! Jos kylmyydestä ja kovasta tuulesta haetaan jotain hyviä puolia, niin paarmoja ja hyttysiä ei ollut juuri nimeksikään! Leiripaikat saatiin mukavasti järven tai lammen rannalle, ja jonkinlaiset rakovalkeat, että pääsee makkaraa paistelemaan ja iltaa istumaan
Tytöt kävivät kai jokaisen leiripaikan järvessä uimassa, mutta maikäläinen ei tarjennut mennä ensimmäiseenkään. Toivottavasti ens vuonna lämpötila olis toinen!
Tytöt otti reissulla n. 900 kuvaa. Täytyy niistä alkaa perkaamaan tarpeettomia pois, ja jos sais jollain konstilla ne linkitettyä tänne
Suurkiitos kaikille leppoisasta matkaseurasta toivottelee paloauton seurue!

Tytöt otti reissulla n. 900 kuvaa. Täytyy niistä alkaa perkaamaan tarpeettomia pois, ja jos sais jollain konstilla ne linkitettyä tänne

Suurkiitos kaikille leppoisasta matkaseurasta toivottelee paloauton seurue!
BJ-40, BJ-45, HJ-60 ja possuja
Kiitoksia kaikille mukanaolleille meidänkin yli 50v-senirioiden seurassa viihtyneille.
Kelit eivät todellakaan suosineet tätä reissua...vettä satoi ja aika-ajoi oli kylmääkin.
No toisaalta eipä ollut hyttysiä eikä paarmojakaan...
Poroampulanssikin suoriutui neitsytmatkastaan ihan kunnialla.Ensimmäinen Venäjän-reissu meikäläiselle pelkällä takavedolla.
Vikakin selvisi: Se alipaineletkun haaroitin oli todennäköisesti kondenssiveden ansiosta ruostunut tukkoon..ja antoi paineita vain jarrutehostimelle.
Paineilmapuhdistuksen jälkeen myös kuristettu kytkintehostin ja nelivetokytkin-härpätinlaitteisto alkoivat toimia toivotunlaisesti.
Löpövuotokin-kohta on selvitetty.Koneen käydessä diisulia tihkuu kuppatautisen merimiehen tahtiin tippa per kymmensekuntti harakoille pumpun suutinputken juuresta...
Ohjaustehostimen remontiin riitti hihnan kiristys...
Ja se omituinen metallinen sirkutus voimansiirrosta johtuu todennäköisesti painelaakerista...
Ensivuonna uudestaan...
Kelit eivät todellakaan suosineet tätä reissua...vettä satoi ja aika-ajoi oli kylmääkin.
No toisaalta eipä ollut hyttysiä eikä paarmojakaan...
Poroampulanssikin suoriutui neitsytmatkastaan ihan kunnialla.Ensimmäinen Venäjän-reissu meikäläiselle pelkällä takavedolla.
Vikakin selvisi: Se alipaineletkun haaroitin oli todennäköisesti kondenssiveden ansiosta ruostunut tukkoon..ja antoi paineita vain jarrutehostimelle.
Paineilmapuhdistuksen jälkeen myös kuristettu kytkintehostin ja nelivetokytkin-härpätinlaitteisto alkoivat toimia toivotunlaisesti.
Löpövuotokin-kohta on selvitetty.Koneen käydessä diisulia tihkuu kuppatautisen merimiehen tahtiin tippa per kymmensekuntti harakoille pumpun suutinputken juuresta...
Ohjaustehostimen remontiin riitti hihnan kiristys...
Ja se omituinen metallinen sirkutus voimansiirrosta johtuu todennäköisesti painelaakerista...
Ensivuonna uudestaan...
0400-494 406
pikkuff(ät)gmail.com
I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43
pikkuff(ät)gmail.com
I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43
Keuhkokuume
ei sitten voi olla näin huonoa tuutia että koko heinä ja elo kuu keuhkokuumeessa ja siitä viela jus tuo elokuun alku sairaalassa. Mutta peeriksi ei anneta . Jos sitä ensi kesänä pääsis mukaan . Laittakaa joitain kuvia niin olisi ainakin ollu mukana näin virtuaalisest.



On hyvä olla tekemättä mitään ja se päälle levätä.
Kuvia viimein
Noniin, tekniset ongelmat antoivat odottaa kuvien suhteen, nyt kuitenkin tartuin tuumasta toimeen ja eihän siinä sitten kauaa nokka tuhisee kun ne oli jotenkuten prosessoitu vepin varrelle sen suuremmitta editoimisitta.
Ei näyttänyt olevan mitään paukkuja gallerian suuntaan, joten tuupinpa ne tuonne omalle pannulle kaikkien iloksi osoitteeseen:
http://vilenius.net/offroad/slck2012russia/
Käytiinpä myö rovastit vähän kokeilemassa brittipiirasta Ravijoellakin, vikasaldolla pyöreä nolla ja tässä nyt parit maistiaiset sieltä:
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=112429
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=112431
Mitä ne puhuu...
Ei näyttänyt olevan mitään paukkuja gallerian suuntaan, joten tuupinpa ne tuonne omalle pannulle kaikkien iloksi osoitteeseen:
http://vilenius.net/offroad/slck2012russia/
Käytiinpä myö rovastit vähän kokeilemassa brittipiirasta Ravijoellakin, vikasaldolla pyöreä nolla ja tässä nyt parit maistiaiset sieltä:
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=112429
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... eid=112431
Mitä ne puhuu...

Siinä ei kauaa nokka tuhisee.