Mistähän on tuollaisen löytäny? Jos oikeesti vain 3 tkm ajettu eikä mistään ruostehylsystä uudelleen pellitetty, niin hintahan on ihan kohdillaan. Harmi kun on nidottu nuo lokasuojanjatkeet etuloksuihin, eikä tuo grillausritilä maskin edessä autoo kyllä komista.
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Ei hollanin poika sit ostannukkaan tuota näyttää kuvissa paremmalta mitä oikeesti on... Ihan asiallinen laite mut ei mun mielestä kyllä hinta/laatu kohdannu.
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
tepa78 kirjoitti:Ei hollanin poika sit ostannukkaan tuota näyttää kuvissa paremmalta mitä oikeesti on... Ihan asiallinen laite mut ei mun mielestä kyllä hinta/laatu kohdannu.
tepa78 kirjoitti:Ei hollanin poika sit ostannukkaan tuota näyttää kuvissa paremmalta mitä oikeesti on... Ihan asiallinen laite mut ei mun mielestä kyllä hinta/laatu kohdannu.
Onkohan se ylimaalattu sen jälkeen kun kävit kattomassa ?
Yhdeksän pyydetään ja tarjouksia kuunnellaan.
Viime kesä pick-nickissä toi oli juttelin ukon kanssa, tommonen käyttöentisöintihän tuo on, ei mikään viimesen päälle tehty, esim lavan laitakoukut puuttuu jne jne...mut ihan hieno muutaman metrin päästä.
MIKKO UKKOLA
040-5854915
-90 HDJ80
-96 HDJ80
-83 BJ45 LV
-83 BJ45 LV josta tehty LP
-69 FJ45 LP
Asiallisen näköinen sika, kohtuullisilla fillareilla... Tästä tuli kaverille jo soitettuakin, mutta visio muuttui ja rahavirta ohjautui tällä kertaa ruiserista ohi