kolinaa hj 60
Valvoja: Käyttäjä
kolinaa hj 60
Eli puhdistin suuttimet hj 60 ja sen jälkeen alkoi saatanallinen nakutus/kolina tasa kaasulla ajaessa ennen suuttimien räpläystä ei minkäänlaista kolinaa kuulunut! Voiko olla niin että kannesta olisi irronnut se suuttimen kohdalla oleva pyöreä lämpösovitteella oleva jutska,vai mikä on voinut tulla?Viisat ammattimiehet antakee apuja!
Esikammioon kansi ei pääse putoamaan kokonaisena,se on osittain kannen ja ryhmän välisä.
Toki se voi mustua ja tippua palana männän päälle.
Muistitko vaihtaa myös ne kupari tiivisteet sinne suutinten päähän?
Toki se voi mustua ja tippua palana männän päälle.
Muistitko vaihtaa myös ne kupari tiivisteet sinne suutinten päähän?
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
Okei. Siellä lienee joku suutin jääny auki ja "kusee" ennen aikojaan.
Tuota voisi koittaa paikantaa siten että löysää suihkuputkia yksi kerrallaan ja se minkä kohdalla kolina häviää tai mikä ei vaikuta käyntiin se vika on siinä.
Ja sitten se suihku pois ja testeriin. Jos siellä on roska, eli vaikka hilse hippu tukasta niin pumppaa vaan sillä testerillä ainetta siitä läpi niin se saattaa ruveta toimimaan sillä.
Ja ne suuttimien pohjat siinä kannessa pitää olla puhtaat ettei kiristettäessä pääse tapahtumaan minkäänlaista vääntymistä siinä suuttimessa.
Voi se vika olla muuallakin mutta ensin kannattaa sulkea omista asennuksista aiheutuneet komplikaatiot pois.
Tuota voisi koittaa paikantaa siten että löysää suihkuputkia yksi kerrallaan ja se minkä kohdalla kolina häviää tai mikä ei vaikuta käyntiin se vika on siinä.
Ja sitten se suihku pois ja testeriin. Jos siellä on roska, eli vaikka hilse hippu tukasta niin pumppaa vaan sillä testerillä ainetta siitä läpi niin se saattaa ruveta toimimaan sillä.
Ja ne suuttimien pohjat siinä kannessa pitää olla puhtaat ettei kiristettäessä pääse tapahtumaan minkäänlaista vääntymistä siinä suuttimessa.
Voi se vika olla muuallakin mutta ensin kannattaa sulkea omista asennuksista aiheutuneet komplikaatiot pois.
Tuosta männää yli nii et heilahtaa...
Syystäkin ei noita dieseli hommia voi suositella kenellekkään itse tehtäviksi.
Niissä tarvii taitoa,huolellisuutta, ja hyvät työkalut että homma onnistuu ja jos vaikka yksi asia menee pieleen niin koko homma on ollut turhaa.
Ja aika usein koko homma on turhaa jos mitään konkreettista vikaa ei ole.
Vaihatitko vai vaihdoitko pelkät kärjet niihin suuttimiin??
Niissä tarvii taitoa,huolellisuutta, ja hyvät työkalut että homma onnistuu ja jos vaikka yksi asia menee pieleen niin koko homma on ollut turhaa.
Ja aika usein koko homma on turhaa jos mitään konkreettista vikaa ei ole.
Vaihatitko vai vaihdoitko pelkät kärjet niihin suuttimiin??
Tuosta männää yli nii et heilahtaa...
Vika löytyi ja korjattu, hj pelaa kuin uusi, syynä kolinaan oli yhden suuttimen pieni avautumis paine johtuen haljenneesta suuttimen rungosta.
halkeama oli niin pieni ettei sitä silmällä huomannut ja ei testerissä mitään haitannut vasta kiriessä suutinta kanteen halkeama aukesi ja aiheutti kyseisen ongelman.
halkeama oli niin pieni ettei sitä silmällä huomannut ja ei testerissä mitään haitannut vasta kiriessä suutinta kanteen halkeama aukesi ja aiheutti kyseisen ongelman.