Kuva Kuva

hj 61 tai volvo c303/tgb 11

General chat

Valvoja: Käyttäjä

Vieras

hj 61 tai volvo c303/tgb 11

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Olen miettinyt HJ 61 (ei PA) tai volvo c303 hankkimista. Molempia saa ulkomailta ok kuntoisina suht halvalla. Hj diselvero melko suuri, volvo taas ottanee melkoisesti bensaa. HJ:n saa Suomen rekisteriin melko helpolla vaikka 33 kumeilla. Volvon rekisteröinti voinee olla vaikeempaa....onko kokemusta? Ajatus on et niillä ajetaan sekä off että on road, toinenkin auto löytyy mut välillä koko perhe offarin kyydissä. Kumpi olis parempi valinta? Miten volvoon saa osia, hojoon niitä ainakin saa. Volvo ei taida pahemmin ruostua (alu-zink -kori), mut kestääkö tekniikka? HJ:n plussana et kokemusta löytyy täältä Suomesta melko lailla....

Kumpi parempi?!
Cental73

Viesti Kirjoittaja Cental73 »

kun kysyy merkkikerhosta niin odotettava vastaus. siihen...............(fanfaareja).........(aplodeja)............HJ 61!.......(kansakunta kuohuu, uskomatonta, rohkeaa).................(fanfaareja edelleen.

itsellä ei minkäännäköistä tietoa volvosta, mutta hoijakasta jotain. Lähinnä positiivista. Tekniikka kestää, ja saa niitä suomestakin halvalla. Ja onhan tilaa vaikka naapureillekin.
hector

Viesti Kirjoittaja hector »

Kyllä Warnissa huomas että mitkä vehkeet on tehty offroad/ onroad käyttöön, eli HJ:t. Mun HJ61:llä ajettiin 330 km + 24h kisa + 330km kahden vuorokauden aikana. Ainoat "ongelmat" oli kosmeettisia ja vaijeri poikki ja rengas puhki . Taisi kaikki hojot tulla omin voimin paikalle ja omin voimin pois. Kaikki keräs hyvin pisteitä ja ajoivat koko kisan, eli kestäviä ovat. Toinen apparini sanoi 6 h ajon jälkeen että jumankauta kun nämä vehkeet kestää sikaa, kun oli ollut puhetta että otetaan varovasti. Niinhän mä otinkin mutta hänellä ku ei ollut kokemusta että kuinka kovia paikkoja näillä voi mennä :lol:
HJ61 -89
HDJ80 -94

SLCK #68

hectorcruiser@hotmail.com
Vastaa Viestiin