Olen vasta laittanut hj-60 maasturin ja kävin testireissulla vähälumisessa metsässä mutta heijailuksi meni
eli.. takapäässähän on käsittääkseni normaali kitkalukko joka toimii mutta kun laitan valitsimen L4 asentoon ja napalukot on päällä niin eikö molempien etupyörien tulisi vetää ( kuskin puoli ei sutinut ) vai olenko ihan hakoteillä.
Kyllä siinä on ihan normaali tasaauspyörästö keulassa, että vain se huonommin pitävä pyörii = kumpikaan ei vedä, jos tarkoiksi mennään. Niistä napalukoista ja toiminnasta löytyy jo tältäkin foorumilta juttua mm. http://www.slck.net/moottoriturvat/viewtopic.php?t=101 tuolta.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Kiitoksia hj60 asian valaisusta ja varmistuksesta .
Onko kuitenkin jollain tietoa mistä on saatavana lukko hj:n etupyörästöön sillä tulen liikkumaan paljon maastossa ja silloin haluan etupään tarvittaessa "tönköksi"
Esimerkiksi offivarusteesta saa lukkoja. Etupäähän kytkettävä olis varmaan paras, tuolla myyntipalstalla ois jollaki (en muista tähän hätään kellä) hj61 lukkoetuakseli myytävänä, siinä on vaijeritoiminen 100 % lukko. Sittehän ARB on kytkettävä 100 % lukko, mutta se maksaa.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.