Meidän 31 vuotias BJ, pari kuvaa.
Valvoja: Käyttäjä
-
Meidän 31 vuotias BJ, pari kuvaa.
Tuli taloon 31 vuotta ja vielä ei oo lähtenyt. Ja tuskin ihan heti lähteekään... Vuosien varrella on jalostunut tähän malliin. Kaikki originaalit helppeet on tallella, myös paikkavärit, työkalut, ohjekirjat, jne.
Nykyisellään huoltoauto, 2,5 kw invertteri kait tärkein että saa kompuran ja rälläkän pellolla pyörimään.
Huoltohistoria on aika lyhyt: vesipumppu, laturi, korityöt reilu kymmenen vuotta sitten, samoin jousien taonta kotikonstein. Pari takalampun lasia, muutama pakoputki, käsijarrusta kerran jousi poikki ja nyt ois aika uusia pyöräsylinterit. Kytkimen työsylinteri kans kerran uusittu ja tuulilasi. Mittarissa 300 tkm.
Justiin, eli tänne ei sit saakaan kuvia suoraan vai?
Noh....... Kattoo sit vaikka tuolta tän päiväsiä kuvia: http://talk.newagtalk.com/forums/thread ... 7#M2162617
Nykyisellään huoltoauto, 2,5 kw invertteri kait tärkein että saa kompuran ja rälläkän pellolla pyörimään.
Huoltohistoria on aika lyhyt: vesipumppu, laturi, korityöt reilu kymmenen vuotta sitten, samoin jousien taonta kotikonstein. Pari takalampun lasia, muutama pakoputki, käsijarrusta kerran jousi poikki ja nyt ois aika uusia pyöräsylinterit. Kytkimen työsylinteri kans kerran uusittu ja tuulilasi. Mittarissa 300 tkm.
Justiin, eli tänne ei sit saakaan kuvia suoraan vai?
Noh....... Kattoo sit vaikka tuolta tän päiväsiä kuvia: http://talk.newagtalk.com/forums/thread ... 7#M2162617
Viimeksi muokannut Reissumies, Su Tammi 15, 2012 7:00 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- SuurSyömäri
-
Pieni maailma... Näinhän se meni. Sit Panu muutti Helssinkiin ison rahan perään. Ja onhan tässä menny muutama vuosi, mutta Ruiserista ei oo aika jättäny.pyyvama kirjoitti:Tuli ihan semmonen olo, että tuolla tallissa on joskus vaihdettu Panun Miranol Blue ruiseriin ehjä 2H.
Meni muuten aika ripeästi kolmeen mieheen.
Matti
Olen sitä Miranol Blue Editioinia minäkin seppiny...Itäisen tien Cruiserkorjaamossa, Porvoon talousalueella, Vänttisen kanssa takapalkin vaihto...Oi niitä aikoja...pyyvama kirjoitti:Tuli ihan semmonen olo, että tuolla tallissa on joskus vaihdettu Panun Miranol Blue ruiseriin ehjä 2H.
Meni muuten aika ripeästi kolmeen mieheen.
Matti
Penteleen komee BeeJii

---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
..Ja sittemmin rahojen loputtua vetäytyi maaseudun rauhaan TampereellePieni maailma... Näinhän se meni. Sit Panu muutti Helssinkiin ison rahan perään. Ja onhan tässä menny muutama vuosi, mutta Ruiserista ei oo aika jättäny.

Mutta kappas, heipat sinne Hattulaan o/
Miranolista aika jätti monien mutkien kautta vuosien kuluttua, mutta ehtihän se kone siellä pyöriä vaivan edestä. Ja pyörii ehkä jossain edelleen.
Nykyinen FJ tulikin hankittua muuten Hattulasta. Näin se elämä menee..vielä nöyrimmät kiitokset kaikille vuosien varrella Cruisereitteni pajoitukseen osallistuneille

SLCK #30
-
FJ Hattulasta? Mä luulin et sulla oli LJ..... Nooh niin tai näin Ruiseri kuitenkin.Panu kirjoitti:..Ja sittemmin rahojen loputtua vetäytyi maaseudun rauhaan TampereellePieni maailma... Näinhän se meni. Sit Panu muutti Helssinkiin ison rahan perään. Ja onhan tässä menny muutama vuosi, mutta Ruiserista ei oo aika jättäny.
Mutta kappas, heipat sinne Hattulaan o/
Miranolista aika jätti monien mutkien kautta vuosien kuluttua, mutta ehtihän se kone siellä pyöriä vaivan edestä. Ja pyörii ehkä jossain edelleen.
Nykyinen FJ tulikin hankittua muuten Hattulasta. Näin se elämä menee..vielä nöyrimmät kiitokset kaikille vuosien varrella Cruisereitteni pajoitukseen osallistuneille
-
Niin kait sitten.....Mua opetti LANTIKKA mies, joten ei jotain niin pahaa etteikö siinä jotain hyvää ois. Mulla on alla ne silloin edellisell vuosituhannella taotut latat edelleen, jotka on muuten tän auton originaalit. Ja ei oo laskenu yhtään 15 vuodessa jouset ja kulkee pehmeästi kun Citroen DS....Tai no ei nyt ihan.Mikko kirjoitti:Morjens! Mr reissumieskö minulle opetti jousien taonnan teoriaa noin 15v sitten. Niillä opeilla mennään yhä.
LJ oli ja meniReissumies kirjoitti: FJ Hattulasta? Mä luulin et sulla oli LJ..... Nooh niin tai näin Ruiseri kuitenkin.

Kuvista..helppoa on lisätä tänne, ohjeet täällä: http://www.slck.net/viewtopic.php?t=3425
Malliksi mainitun koneenvaihto-operaattion tiimoilta:
Kaikki kuvat nähtävissä:
http://www.slck.net/gallery2.php?g2_itemId=28588
SLCK #30
-
LJ oli ja meniPanu kirjoitti:Reissumies kirjoitti: FJ Hattulasta? Mä luulin et sulla oli LJ..... Nooh niin tai näin Ruiseri kuitenkin.

Kuvista..helppoa on lisätä tänne, ohjeet täällä: http://www.slck.net/viewtopic.php?t=3425
Malliksi mainitun koneenvaihto-operaattion tiimoilta:
Katos vaan.... Ai sä otit kuviakin?