Niimpä, ku joku vaan sponssais (tuon auton ja lisää tallitilaa).-MaTTi- kirjoitti: Tohon museoautolausunto ja rekisteröintikatsastukseen suoraan museoautoks.

Valvoja: Käyttäjä
No eipä ole pahat tunnit kompurassakaan, kun on kuitenkin tullut tolle äijälle ekalta omistajalta suoraan, soitteli ja tarjosi tota mulle pari kk sitten.Jul kirjoitti:Siistin oloinen, moottori on vaan mahtanut käydä enemmän kuin 43 tkm edestä. Näyttäs olevan vielä rummut edessä ja semi-floater taka-akseli. Tuo lava on kyllä kadehdittavan suoran näköinen... Ostakaa joku tuo offipeliksi, niin minä voin ostaa tuon lavan pois kuleksimasta
96 tkm+ 10500 h...kuvitellaan että se kompura on ollut asennettaessa uusi niin tuo 10500 h vaikkapa 60km/h nopeudella tarkoittaa 630 000km. Onhan noilla "ajettu"bj45lava kirjoitti:No eipä ole pahat tunnit kompurassakaan, kun on kuitenkin tullut tolle äijälle ekalta omistajalta suoraan, soitteli ja tarjosi tota mulle pari kk sitten.Jul kirjoitti:Siistin oloinen, moottori on vaan mahtanut käydä enemmän kuin 43 tkm edestä. Näyttäs olevan vielä rummut edessä ja semi-floater taka-akseli. Tuo lava on kyllä kadehdittavan suoran näköinen... Ostakaa joku tuo offipeliksi, niin minä voin ostaa tuon lavan pois kuleksimasta
Omassa bj40 finnairilta tulleessa oli 96 tkm ja tunteja 10500 ostaessa, et saman ne näköjään käy, oli sit kompuraa tai ei.
No nyt on joku ottanu vähän turhan tosissaan puheet että käytettyjenkin autojen hinnat on noussu johtuen autoverouudistuksesta.vartiainen kirjoitti:Hinnankiroissa... Jos mulla on kolme vuotta uudempi ja puolet vähemmän ajettu niin onko käsissäni kimpale kultaa?
http://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/4690752