t.jp

ps. pitää yrittää huomenna vähän kuvata sitä ja jos joku osaisi auttaa kuvien laitossa näkyville.!
Valvoja: Käyttäjä
Vähemmällä menee kuin mun HJ. Ärn..jpesala kirjoitti: Kuka bensalaskua pelkää, kulutus Saksan autobaanalla oli tasan 11 litraa/100km. ei paha. ja sitten vain odotellaan sitä autoveropäätöstä!
t.jp![]()
Pikkasen kyselen kun vähän kiinnostaisi tuon bertan päivittäminen.jpesala kirjoitti: Jos ketä kiinnostaa auton minkä tahansa osto etelä Saksasta, ota yhteyttä yyveenä
t.jp
Hintoja kun kattelee niin esim 70 sarjan pickupin saa suomesta aikapaljon halvemmalla jos kerkeää kaupoissa väliin.Ei ihme että ne pv:n kompura pikapit meni johonkin ulkomaille.komk kirjoitti:Pikkasen kyselen kun vähän kiinnostaisi tuon bertan päivittäminen.jpesala kirjoitti: Jos ketä kiinnostaa auton minkä tahansa osto etelä Saksasta, ota yhteyttä yyveenä
t.jp
YV:tä laitetaan sitten kun on vakavammalla pohjalla![]()
Miten siellä on tarjolla 90-luvun alkupäästä esim. BJ-70,71,73 tai HZJ-70,73 mallisia lanti...hähää...cruisereita? Tms heavy-duty versioita....
Voi, mutta ei oo mitään idistä. Samat verot ja maksut + rasitteena huoltoauto-status.JAWA kirjoitti: Ja hieman OT mut jos tuottaa/hakee 90 lukusen tiisseli LJn tms niin voiko sen suoraan rekata huoltoautoksi?
JAWA kirjoitti:Matti kun näistä koukeroista ymmärtää paremmin niin katsopas linkin sivun alalaitaan mikä tulee olemaan pakujen käyttövoimavero tulevaisuudessa.... Pitääkö paikkansa ja jos pitää niin koska tuollainen on lyöty lukkoon?
http://www.trafi.fi/verotus/ajoneuvover ... e_ja_maara
Kyllähän noi lukossa on ja laskullakin jo näkyy 1.1.2013 jälkeiseltä ajalta. Käyttövoimavero ei muutu, paitsi että tosiaan kaasuautoille tulee myös "dieselveroa", henkilöautona rekisteröidylle ei tosin yhtä paljon kuin dieselille.hj60 kirjoitti:Mie en kyllä löytäny pakujen käyttövoimaveroon mitään muutosta noista? Paitti että kaasuvehkeelle tulee sama 0,9 senttiä ku diisselilläki on. "Päästövero" pomppaa viitisen kymppiä kyllä...