61:sen olkatapin laakeri nrot?
Valvoja: Käyttäjä
61:sen olkatapin laakeri nrot?
Onko kellään ylhäällä/muistissa mikä on laakereiden numerot olkatapeissa?
Nyt kun kerran on talvi tullut, niin pitää tuon etuperän öljyvuodot tukkia, ja siinä samalla sitten vaihtuisi nuo laakeritkin olka-akseleille.
Toki nuo laakerit saa tamgearsiltakin, mutta jos olisi numerot, niin saisin nuo täältäkin ostettua ennen rempan aloittamista.
ps. Onkos muuten hzj/hdj:n etuakselissa samat laakerit kuin 60-sarjalaisessa?
Nyt kun kerran on talvi tullut, niin pitää tuon etuperän öljyvuodot tukkia, ja siinä samalla sitten vaihtuisi nuo laakeritkin olka-akseleille.
Toki nuo laakerit saa tamgearsiltakin, mutta jos olisi numerot, niin saisin nuo täältäkin ostettua ennen rempan aloittamista.
ps. Onkos muuten hzj/hdj:n etuakselissa samat laakerit kuin 60-sarjalaisessa?
Raudassa raha ei ole hukassa!
ex HJ 60 -83
ex HJ 61 -90
ex HDJ 80 -92
ex HJ 60 -83
ex HJ 61 -90
ex HDJ 80 -92
Re: 61:sen olkatapin laakeri nrot?
Olkalaakerien numeroita en nyt muista, mutta Tamgearsin laakerit on ainakin jotkut muut kuin alkuperäisenä olleet Koyot.Kontio kirjoitti:Onko kellään ylhäällä/muistissa mikä on laakereiden numerot olkatapeissa?
Nyt kun kerran on talvi tullut, niin pitää tuon etuperän öljyvuodot tukkia, ja siinä samalla sitten vaihtuisi nuo laakeritkin olka-akseleille.
Toki nuo laakerit saa tamgearsiltakin, mutta jos olisi numerot, niin saisin nuo täältäkin ostettua ennen rempan aloittamista.
ps. Onkos muuten hzj/hdj:n etuakselissa samat laakerit kuin 60-sarjalaisessa?
Hodarissa ja HJ:ssa on samat pyöränlaakerit, mutta eri olkalaakerit.
#428
Re: 61:sen olkatapin laakeri nrot?
Siksi kysyin tuota 80 vs 60 laakereiden numeroita, koska tallinperiltä olisi saattanut löytyä hzj:n vanhat olkatappien laakerit. Eli se ei sitten auta eteenpäin...Hessu kirjoitti:Olkalaakerien numeroita en nyt muista, mutta Tamgearsin laakerit on ainakin jotkut muut kuin alkuperäisenä olleet Koyot.
Hodarissa ja HJ:ssa on samat pyöränlaakerit, mutta eri olkalaakerit.
Laakereiden merkillähän nyt ei ole väliä, kunhan ovat vain laadukkaat. SKF/NSK/FAG jne. tekevät kaikki laatu laakereita.
Raudassa raha ei ole hukassa!
ex HJ 60 -83
ex HJ 61 -90
ex HDJ 80 -92
ex HJ 60 -83
ex HJ 61 -90
ex HDJ 80 -92
Kiitoksia tiedosta!bj45lava kirjoitti:30303D tais olla sopiva.
Tälläinen tieto löytyi tuon numerotiedon jälkeen.
http://ywdream.en.alibaba.com/product/4 ... LJ_HJ.html
Raudassa raha ei ole hukassa!
ex HJ 60 -83
ex HJ 61 -90
ex HDJ 80 -92
ex HJ 60 -83
ex HJ 61 -90
ex HDJ 80 -92
Joskus maailman aikaan noissa tarvikelaakereissa on ollut eri kulma mitä orkkiksessa...
Kokeiltu molempia, ja en mää ainakaan enää laita ku orkkiksia jos tahtoo ajaa enemmän ku vuoden samoilla laakereilla... Ja täähän oli sit taas vaan mun mielipide
Kokeiltu molempia, ja en mää ainakaan enää laita ku orkkiksia jos tahtoo ajaa enemmän ku vuoden samoilla laakereilla... Ja täähän oli sit taas vaan mun mielipide

BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
kyllä tarvikelaakereita löytyy edelleen vähän jyrkemmällä kartiolla kuin orkkiksia. täällä on ajettu molemmilla ja käytännön eroa ei ole havaittu. esim. muuan bj:ssä 39,5x18x15 boggereilla ja hydroassistentilla 15" leveillä ulospäin levittävillä vanteilla on tarvikkeet olleet monen monta vuotta, on ajettu hiljaa ja kovaa ja painoa on reilusti.
kun vaan välyksen säätää huolella ja seuraa tilannetta niin kyllä molemmat kestää loppuun asti.....
kun vaan välyksen säätää huolella ja seuraa tilannetta niin kyllä molemmat kestää loppuun asti.....
kyllä juuri noin, laakerit ovat kestäneet loppuun asti ja sitten menneet rikki!JIIHAA kirjoitti:Eli tähän asti.
-
- Viestit: 65
- Liittynyt: Su Huhti 18, 2010 1:37 pm
- Paikkakunta: Järvenpää