Kysymys on kuitenkin piuhojen kykemisen kanssa, ja sen kanssa kuinka tunnistaa sisäinen ja ulkoinen jännitteensäädin? Ja kuinka kytkeä sisäisellä/ulkoisella säätimellä oleva laturi bj:seen? Eli miten ne 3 piuhaa siihen laturin päälle tulee kiinni? Minne niiden kuuluisi siitä menevän?
Haulla löysin linkin offipalstalle jossa kyseistä muutosta tehty, mutta sen verran paljon offtopikkia + epäselvää kuvaa ettei selvää saa.
Kuin myös mietityttää mikä on leveä liitin kuskinpuolella konehuoneessa, näyttää siltä että on ollu irti kauan, putsailun jälkeen lyötiin liitin kiinni ja startti jäi huutamaan päälle. Mikä kyseisen leveän liittimen tarkoitus on?
Voisiko leveän liittimen kautta mennä virta mittaristolle? Sinne kun ei tunnu virtaa tulevan.
Sähkökaaviota katsottu läpi, mutta selvyyttä ei ole saatu.
Tietysti jos kotka - hamina aksentilta löytyy joku sähköosaaja, niin saa tulla neuvomaan, auto tällähetkellä haminassa.
Tietysti ois hienoa jos joku tonne UKK:hon kirjottais selvät ohjeet siitä niin ratkaisi se monta ongelmaa....

Edit: vaihtoehtoisesti otetaan yhteen ideoita kuinka rakentaa yksinkertainen systeemi jotta auto latais... leimalle meno ainoastaan laturista kiinni..