3B koneesta...
Valvoja: Käyttäjä
3B koneesta...
On toi Warn Trophykin on jo ovella ja BJ40 on rakennettu valmiiksi ja tänään kayty leimakin hakemassa. Mutta on sellanen ongelman poikanen että vaihdoin, voisi hyvinkin sanoa että jo loppuunajetun B koneen 3B malliseksi, ja kun siitä ei oikeen puhtia tunnu irtoovan edes vanhan koneen verran. Huippunopeus jää aika tasan sataseen, kun eihän se kiihdykkään. Ohivuotoa ei ole ja suuttimetkin on uusittu. Ajotuskin on Helsingin Dieselin mukaan kohdallaan eikä se savutakkaan. Mutta erittäin tukkoselta vaikuttaa. Mopotkin menee ohi...
No tuota. Syöttöä saa 3b koneesta lisää kun kiertää auki päin sitä "ruuvia" johon edicin liikuttama vipu vastaa. Jos suuttimet on justiinsa laitettu esim.savutksen takia ja aikaisemmin on syöttöä vähennetty että saa leiman niin tuostahan se säätyy. tarvii 19 mm.avaimen. jolla vapautetaan lukkokutteri ja sitten esim.puoli kierrosta auki päin,ja kokeilu. Oletettavasti kaasuläppä aukeaa kokonaan? Liika savu on taas pahaksi joten malttia.
Tuosta männää yli nii et heilahtaa...
Normaali ajossa EDIC ei vaikuta kulkuun (=syöttöön) ollenkaan.
Sen homma on starttaamisen yhteydessä vetää syötöt täysille, öljynpaineen laskettua sammuttaminen ja normaali sammuttaminen.
Siis voi vaihdella niitä keskenään jos kiinnitykset on samanlaisia tai sovellettavissa.
-jm
Sen homma on starttaamisen yhteydessä vetää syötöt täysille, öljynpaineen laskettua sammuttaminen ja normaali sammuttaminen.
Siis voi vaihdella niitä keskenään jos kiinnitykset on samanlaisia tai sovellettavissa.
-jm
_____________________________
- eskimo
Offroad Kainuu ry.
- eskimo
Offroad Kainuu ry.
Kumma juttu, omalla 3B:llä olen ajanut mittarin mukaan 130 km/h 33" renkailla. Katto päällä menee kovinta vauhtia, bikinikatolla menee vain 110 km/h ja kokonaan ilman kattoa vain vähän yli 100 km/h. On se aerodynamiikka ihmeellistä.
Tietysti tuossa aiheen 3B-koneessa voisi esim. nokka-akseli olla kulunut, jolloin venttiilit eivät aukene tarpeeksi. Eihän esim. pakoputki ole tukkoinen?
Tietysti tuossa aiheen 3B-koneessa voisi esim. nokka-akseli olla kulunut, jolloin venttiilit eivät aukene tarpeeksi. Eihän esim. pakoputki ole tukkoinen?