
HDJ:n moottorin irroitus?
Valvoja: Käyttäjä
HDJ:n moottorin irroitus?
Kertokaapas viisaammat että mitä kautta noi moottorin ja vaihdelaatikon väliset ylimmät pultit saa irti? Auto on automaattilaatikolla. Kaikki muutkin vinkit otetaan ilolla vastaan, koska ei ole nosturia eikä monttua käytettävissä. 

Saappeja
Veturina HDJ80
Veturina HDJ80
Muutamassa jumissa olleessa lootaa alaspäin ja koneella jatkovarren kanssa rummuttaa auki.
Edellisestä aukes ihan käsin lenkillä sieltä välistä.
Pikkusen ahdastahan siellä on.
Yks vaihtoehto jos koneen kuitenkin purat on ottaa kansi eka pois, niin pultit on siinä sit heti ylimmässä kohtaa lohkotasossa, melko paljon auttaa ja konekin kevenee puolella kun heittää ne malmit siitä päältä pois.
Edellisestä aukes ihan käsin lenkillä sieltä välistä.
Pikkusen ahdastahan siellä on.
Yks vaihtoehto jos koneen kuitenkin purat on ottaa kansi eka pois, niin pultit on siinä sit heti ylimmässä kohtaa lohkotasossa, melko paljon auttaa ja konekin kevenee puolella kun heittää ne malmit siitä päältä pois.
MIKKO UKKOLA
040-5854915
-90 HDJ80
-96 HDJ80
-83 BJ45 LV
-83 BJ45 LV josta tehty LP
-69 FJ45 LP
040-5854915
-90 HDJ80
-96 HDJ80
-83 BJ45 LV
-83 BJ45 LV josta tehty LP
-69 FJ45 LP
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
Kiitos hyvistä vinkeistä!
Tää homma etenee kuin täi tervassa. Keulasta purettu syyläri
yms. hilppeet pois, sekä pakoputki. Alapuolelta korvat on irti sekä
turbiini. Seuraavaksi tarvitsisi alkaa kaivamaan noita yläpuolen pultteja.
Harmi kun tuo työ haittaa harrastuksia. Ei meinaa millään viittiä enää töiden
jälkeen jaksaa vääntäytyä tuonne auton alle.
Tää homma etenee kuin täi tervassa. Keulasta purettu syyläri
yms. hilppeet pois, sekä pakoputki. Alapuolelta korvat on irti sekä
turbiini. Seuraavaksi tarvitsisi alkaa kaivamaan noita yläpuolen pultteja.
Harmi kun tuo työ haittaa harrastuksia. Ei meinaa millään viittiä enää töiden
jälkeen jaksaa vääntäytyä tuonne auton alle.
Saappeja
Veturina HDJ80
Veturina HDJ80