pronssiholkki
Valvoja: Käyttäjä
pronssiholkki
Missä asennossa etuakselissa oleva pronssiholkki pitää olla. Muistanko oikein vai pitääkö se kohta missä urat risteävät, olla alhaalla? Lj:ssä pitäisi nämä vaihtaa.
pronssiholkki
joo hyvä huomio . viimeks ku vaihdoin niittasin vaan paikoilleen. 

Ja jarrusylinterin hoonilla holkin ja vetoakselin välys kohdalleen. Siellä pitää olla vähän välystä!
t.jp
t.jp
BJ-42 Korpivaaran turbottama
ex BJ-40 räpeltämätön 1+2 paku
ex RJ-70 "uus koppanen" käyttöentisöity
ex VZJ-90 löytö.de
ex 2x RJ-70
ex LJ-70 paku
ex 2x BJ-40 paku
ex LJ-70
ex Taro 4x4
ex 2x Hilux 4x4
ex 5x Unimog
SLCK jäsen #36
ex BJ-40 räpeltämätön 1+2 paku
ex RJ-70 "uus koppanen" käyttöentisöity
ex VZJ-90 löytö.de
ex 2x RJ-70
ex LJ-70 paku
ex 2x BJ-40 paku
ex LJ-70
ex Taro 4x4
ex 2x Hilux 4x4
ex 5x Unimog
SLCK jäsen #36
Ja sitten holkit marmoritiskiltä
Nuo tarvikeholkit pahimmillaan täyttä p..kaa, eivät kestäneet ainakaan
hdj-80:ssä
vaihtelin muutaman tarviheholkin, ja hion kaikki huolella oikeaan kokoon,
ja siitä huolimatta noin puolet nappasivat kiinni 500 ja 15 ooo km välillä
Ja taatusti olivat puhtaat, ja rasvattu.
(puslasta sisäpinta lähti hilseilemään, ja sitten nappasi kiinni niin lujaan
että vetonivel kävi kuumana, alkoi jumimaan, ja hiero/lämmitti vetoakselin poorit väljäksi ja pusla alkoi pyörimään navassa)
Mahtavan kallis muutan kympin säästö!
Ja kun reklamoin asiasta, niin kellään muulla ei koskaan ole ollut ongelmia, asennettu liian pienellä välyksellä likaisena,
ja huonolla voitelulla, nykyään asennusohjeet tulee mukana!
hdj-80:ssä
vaihtelin muutaman tarviheholkin, ja hion kaikki huolella oikeaan kokoon,
ja siitä huolimatta noin puolet nappasivat kiinni 500 ja 15 ooo km välillä
Ja taatusti olivat puhtaat, ja rasvattu.
(puslasta sisäpinta lähti hilseilemään, ja sitten nappasi kiinni niin lujaan
että vetonivel kävi kuumana, alkoi jumimaan, ja hiero/lämmitti vetoakselin poorit väljäksi ja pusla alkoi pyörimään navassa)
Mahtavan kallis muutan kympin säästö!
Ja kun reklamoin asiasta, niin kellään muulla ei koskaan ole ollut ongelmia, asennettu liian pienellä välyksellä likaisena,
ja huonolla voitelulla, nykyään asennusohjeet tulee mukana!
Kun miettii rasvan fysiologista olomuotoa niin sehän pyrkii alamäkeen etenkin lämpoöisenä paineettomassa tilassa...Silloin rasvaurat pitäisi ola alareunassa josta rasva lähtee kiertoon...Hessu kirjoitti:Onko oikeesti merkitystä asennolla, kun ei korjauskirjassa ole siitä mitään mainintaa, vaikka kaikki muu on selvitetty juurta jaksain?
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------