hdj80 uuden käyttöpelin räpellystä...
Valvoja: Käyttäjä
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
kuinkas tonne peräkärryn liittimeen tulee sumuvalon nastaan virta?
meinaan kun kärryssä palaa sumari aina vaikka ei olis autossa edes virtoja/mitään valoja päällä?
aiheuttaako toi puuttuva sumuvalon katkasija tämmösen?
en ole kattonut onko auton oma sumuvalon lamppu ehjä.
mites niihin 4 johtoon pitäis katkasija kytkee?
meinaan kun kärryssä palaa sumari aina vaikka ei olis autossa edes virtoja/mitään valoja päällä?
aiheuttaako toi puuttuva sumuvalon katkasija tämmösen?
en ole kattonut onko auton oma sumuvalon lamppu ehjä.
mites niihin 4 johtoon pitäis katkasija kytkee?
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
tarvi vähän jatkaa vetokoukkua, että sai trailerin perään.
käytiin velipojan susukilla ajamassa kuttulandian traial radalla.
aikalailla lämpes vaihdelaatikot matkalla, vaikka vedin nelosella.
tuli tänään vinssi postissa.
runva 12000.
saa nähdä kuinka kestää/jaksaa.
tuli haettua eilen myös helmapalkki värkkiä.
pelliäkin tarvis hitsata etulukasuojiin ja kontinpohjaan aika reilusti.
ja hdjthän ei ole mätiä
käytiin velipojan susukilla ajamassa kuttulandian traial radalla.
aikalailla lämpes vaihdelaatikot matkalla, vaikka vedin nelosella.
tuli tänään vinssi postissa.
runva 12000.
saa nähdä kuinka kestää/jaksaa.
tuli haettua eilen myös helmapalkki värkkiä.
pelliäkin tarvis hitsata etulukasuojiin ja kontinpohjaan aika reilusti.
ja hdjthän ei ole mätiä
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
tuli pieni ylläri kun irrotti etulokarin levikkeen.
vähän tiedossa lisäpuuhastelua.
tommonen palkki tuli upotettua helmaan. vähän joutu koloon kun siellä
on kaikenmoisia tukirautoja helmansisällä, eikä kaikkia viittiny silpoo irti.
tein tommoset levennykset vie etu ja takapäähän kun hemakin sellaisen mutken leveemmälle tekee
vähän ollut tarkoituksena jos tohon vielä tekis rock sliderit!
vähän tiedossa lisäpuuhastelua.
tommonen palkki tuli upotettua helmaan. vähän joutu koloon kun siellä
on kaikenmoisia tukirautoja helmansisällä, eikä kaikkia viittiny silpoo irti.
tein tommoset levennykset vie etu ja takapäähän kun hemakin sellaisen mutken leveemmälle tekee
vähän ollut tarkoituksena jos tohon vielä tekis rock sliderit!
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
etulokasuojan irrotin tänään ja hitsasin siihen kolme paikkaa, että saa sisälokarin kunnolla kiinni. niistä ei tullutkaan otettua kuvaa.
ei nyt tullut siistiä, mutta jääpähän tonne lokarinlevikkeen alle piiloon.
ja sisälokariin joutu laittaan 30x5cm paikan reunaan.
nämä tiivistin maalauksen jälkeen silikoonilla ettei lennä enään kura sisälokarin päälle.
helmapalkit maalasin sinkki sprayllä pohjalle, en tie oliko hyvä idea?
ja tänään vedin päälle hammeriten mustaa sudilla.
sai hyvin hitsattua alapuolenkin kiinni.
etulokarin alta hitsasin nurkat tiiviiksi, ja lokarin laitoin kahdella pultilla alareunasta kiinni latan pätkiin jotka on hitsattu palkin päälle.
ei nyt tullut siistiä, mutta jääpähän tonne lokarinlevikkeen alle piiloon.
ja sisälokariin joutu laittaan 30x5cm paikan reunaan.
nämä tiivistin maalauksen jälkeen silikoonilla ettei lennä enään kura sisälokarin päälle.
helmapalkit maalasin sinkki sprayllä pohjalle, en tie oliko hyvä idea?
ja tänään vedin päälle hammeriten mustaa sudilla.
sai hyvin hitsattua alapuolenkin kiinni.
etulokarin alta hitsasin nurkat tiiviiksi, ja lokarin laitoin kahdella pultilla alareunasta kiinni latan pätkiin jotka on hitsattu palkin päälle.
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
kuskinpuolen palkki turattu kans paikoilleen.
ylleensähän autoissa on kuskinpuoli ruosteessa enempi. hemassa silti ei näkynyt kun yksi pieni ruskee kohta. toki alasauma oli päästä päähän ruskee. ei ole ikinä saanut tämä auto kotelosuojaa olis ollu varmaan jo 90luvun puolivälissä kova sana.
edessä sitävastoin löytyy vähän hitsattavaa sisälokarista ja lokarinkaaresta. ajattelin että sen olis joku jo korjannut kun näkyy paikkamaalaus levikkeen alta, mutta siellä on käden mentäviä reikiä.
vähän on tullut hitsipaakkua, kun ei aina onnistu leikkaus etteikö johki jäis rakoo. onneks oon levyseppä/(pakotettaessa)hitsari niin löytyy perustaidot raudan käsittelyyn
ylleensähän autoissa on kuskinpuoli ruosteessa enempi. hemassa silti ei näkynyt kun yksi pieni ruskee kohta. toki alasauma oli päästä päähän ruskee. ei ole ikinä saanut tämä auto kotelosuojaa olis ollu varmaan jo 90luvun puolivälissä kova sana.
edessä sitävastoin löytyy vähän hitsattavaa sisälokarista ja lokarinkaaresta. ajattelin että sen olis joku jo korjannut kun näkyy paikkamaalaus levikkeen alta, mutta siellä on käden mentäviä reikiä.
vähän on tullut hitsipaakkua, kun ei aina onnistu leikkaus etteikö johki jäis rakoo. onneks oon levyseppä/(pakotettaessa)hitsari niin löytyy perustaidot raudan käsittelyyn
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
oli aika hikinen päivä. tietää mitä varten on suihku!
lisätään huonoja kännykkäkuvia, kun ei tule kameraa otettua ikinä mukaan.
vähän puuttuu reunaa sisälokarista. ihme jos vähän lentää savi noihin sähkö pampuloihin. aika jännä toi pissapojan lisäsäiliö, ihan notkeeta muovia.
siihen vähän uutta pelliä tilalle.
ja maalia päälle.
sitten lokarinkaaren kimppuun. 10cm paloista tein siihen reunan.
tuli aika paska, mutta jää onneksi piiloon.
ja siihenkin vähän maalia.
nyt istuu taas tiiviisti. silikoonia vie rakoon, ja jokupäivä vie uus kerros maalia, ja sisälle kotelosuojaa.
tommosen kasan rälläköiny pelliä irti tälläviikkoo, ja laittanut uutta tilalle.
lisätään huonoja kännykkäkuvia, kun ei tule kameraa otettua ikinä mukaan.
vähän puuttuu reunaa sisälokarista. ihme jos vähän lentää savi noihin sähkö pampuloihin. aika jännä toi pissapojan lisäsäiliö, ihan notkeeta muovia.
siihen vähän uutta pelliä tilalle.
ja maalia päälle.
sitten lokarinkaaren kimppuun. 10cm paloista tein siihen reunan.
tuli aika paska, mutta jää onneksi piiloon.
ja siihenkin vähän maalia.
nyt istuu taas tiiviisti. silikoonia vie rakoon, ja jokupäivä vie uus kerros maalia, ja sisälle kotelosuojaa.
tommosen kasan rälläköiny pelliä irti tälläviikkoo, ja laittanut uutta tilalle.
Tuo helmojen levitys päistä on hieno idea!
Hiukka sattuu korvaan tuo silikoni. Et kait sitä ole oikeasti käyttänyt?
Meinaan olen oppinut ettei silikonia pidä sotkea peltien kanssa, vaan aina jotain uretaani tms tiivistemassaa. Silikoni kun hapertaa pellit tehokkaasti. BeeJiin takalokareita oli joku joskus tiivistellyt silikonilla kiihdyttäen kyljen puhkeamisen koko sauman matkalta. Ivecossa oli toteutettu samaa ideaa, ja seurausta.
Hiukka sattuu korvaan tuo silikoni. Et kait sitä ole oikeasti käyttänyt?
Meinaan olen oppinut ettei silikonia pidä sotkea peltien kanssa, vaan aina jotain uretaani tms tiivistemassaa. Silikoni kun hapertaa pellit tehokkaasti. BeeJiin takalokareita oli joku joskus tiivistellyt silikonilla kiihdyttäen kyljen puhkeamisen koko sauman matkalta. Ivecossa oli toteutettu samaa ideaa, ja seurausta.
A-P
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
tuli tehtyä tänään molemmille puolille rock sliderit.
ostin romukaupasta jotain 48,3mm 3mm seinämällä olevaa ruosteista putkee, mutta yllätys oli suuri kun ei taipunut yhtää putkentaivuttimella, mikä toimii hydraulisylinterillä traktorin voimalla.
oli vissiin jotain pirun kovaa putkee!
no etsin tallista pari pidempää pätkää turvakaariputkee. saumatonta 48,3 ja myös 3mm seinämällä, ja se taittu taas hyvin.
laitoin vielä 3 välitukee. ja vähän hiekkapuhalsin ennen hitsausta että pysyis maalit edes hetken!
ja pohja maalia parikerrosta päälle. täytyy joku päivä maalata vie korinväriin.
ostin romukaupasta jotain 48,3mm 3mm seinämällä olevaa ruosteista putkee, mutta yllätys oli suuri kun ei taipunut yhtää putkentaivuttimella, mikä toimii hydraulisylinterillä traktorin voimalla.
oli vissiin jotain pirun kovaa putkee!
no etsin tallista pari pidempää pätkää turvakaariputkee. saumatonta 48,3 ja myös 3mm seinämällä, ja se taittu taas hyvin.
laitoin vielä 3 välitukee. ja vähän hiekkapuhalsin ennen hitsausta että pysyis maalit edes hetken!
ja pohja maalia parikerrosta päälle. täytyy joku päivä maalata vie korinväriin.
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano