ja vähän pitänyt jo kaikenmoista pikkuremonttia tehdä.
viikkookaan en ihan kerinnyt ajaa kun posahti kuskinpuolen etupyöränlaakeri jumiin ja parin pamauksen jälkeen oli navassa vähän enmpikin laittoo.
siinä laakereita odoteelessani vaihdoin etuvarsiin kasterinkorjaus puslat.
kun oli niin villi ajaa.
ajettavuus parani huomattavasti!
taas viikon ajelin ja hämmästelin kun vaihdelaatikko kahisee kuumana paikallaankäydessä vapaalla.
no laatikot irti ja tutkimaan väljyyksiä, aika sikahintasten laakereiden takia en vaihtanut silläkertaa kun kytkinakselin laakerin joka vaikutti olevan hivenen väljä. kahina jatkuu vieläkin...
seurasin siinä ajellessa että tehostin nestettä kuluu säiliöllinen viikossa. ja kun ei vuotoa näy niin paikallistin sen menevän moottoriöljyjen sekaan.
tiiviste sarja makso toyotalla 95€ ja pieni kuulalaakeri 5€
nyt on pysynyt öljyt säiliössään.
takajarruihin piti vaihtaa uudet tiivisteet ja jarrupalat.
männät on kyllä aikapahasti ruostunut. uusia ei taida saada mistää?
halkasija 48mm. täytyy varmaan sorvata ruostumattomasta...
toiset vanteetkin tuli hommattua.
10x15 et-10
vähän maalia päälle, kun musta voisi olla liian tylyn näkönen.
kumit vielä puuttuu. piti hommata bfg km2 mt mutta saatavuudessa ongelmia.
suunnitelmissa olisi kesän aikan hitsata lattiasta ruostereijät, jota näkyy olevan taka akselin takapuolella. muuten kori on kohtuu ruosteeton.
takaluukut täytyis maalata ettei ruostu pahemmin.
yläluukussa on lasin ympärillä ruostetta.
alaluukku täytyy varmaan vaihtaa kokonaan.
niin ja takaa runkopalkit täytyisi putsata sisältä kun ovat aivan täynnä hienosta hiekkaa/savee.
sitten vielä helmapalkit ja vinssi yms.