Kojetaulun vaihto.
Valvoja: Käyttäjä
Kojetaulun vaihto.
Terve! Tuli hommattua toinen cruiseri hj60 vm83 ja heti löytyy kysyttävää!
Elikkäs onko kukaan laittanut uudemman (malli nelivalon) koko kojetaulua ja mittaristoa
tuon vanhemman kojetaulu/mittariston tilalle? Että sopiiko se uudempi sinne vanhempaan?
Kun on tuosta just hankitusta vehkeestä kojetaulu ja mittaristo sen verran paskana,ja tuossa takapihan vuoden 89 raadossa olis ehjät.
Elikkäs onko kukaan laittanut uudemman (malli nelivalon) koko kojetaulua ja mittaristoa
tuon vanhemman kojetaulu/mittariston tilalle? Että sopiiko se uudempi sinne vanhempaan?
Kun on tuosta just hankitusta vehkeestä kojetaulu ja mittaristo sen verran paskana,ja tuossa takapihan vuoden 89 raadossa olis ehjät.
Re: Kojetaulun vaihto. Kylla onnistuu
Hojomies kirjoitti:Terve! Tuli hommattua toinen cruiseri hj60 vm83 ja heti löytyy kysyttävää!
Elikkäs onko kukaan laittanut uudemman (malli nelivalon) koko kojetaulua ja mittaristoa
tuon vanhemman kojetaulu/mittariston tilalle? Että sopiiko se uudempi sinne vanhempaan?
Kun on tuosta just hankitusta vehkeestä kojetaulu ja mittaristo sen verran paskana,ja tuossa takapihan vuoden 89 raadossa olis ehjät.
Meillapain on ollut useita vanhempia 60 sarjan landcruisereita myynnissa, joihin on vaihdettu nelivalo keula ja 88-89 mallin kojelauta ja mittaristo.
FJ62 1989
Onkos tuos vanhemmas sitte kuinka paljon erillainen kytkentäjärjestys koska vaikka liitin on samallainen niin tulos ei silti ollut toivottava. Eli kysymys siitä liittimestä joka on jännite/öljynpaine/polttoaine- Ja lämpömittarin takana. Hienosti naksahtaa paikalleen liitin ja napoja oikea määrä mutta ilmeisesti järjestys eri. Kytkentäkaavio siis hakusessa HJ60 ja HJ61. Onkos noi anturit samat HJ60 ja HJ61 (lämpömittari ja öljynpaine) eli voiko mittarin näyttöön luottaa? Ois vaan kivempi kattella toi uudemman mallin mittari kuin vaihtaa siihen uuteen mittaristoon se vanha 

Pikkuveljen (Jussi) ohjeilla menee öljy-, polttoaine-, jännite- ja lämpömittarin sähköt oikein eli myös latauksen merkkivalo, pitkien merkkivalo sekä käsijarrun merkkivalo.
Eli kaksi johtoa liittimessä siiirretään ja yksi johto otetaan toisesta liittimestä, katkaistaan ja vähän jatketaan ja liitetään siihen ensimmäiseen liittimeen. Nuo liittimethän on sitten purettavia eli johdot päineen saa ehjänä irti.
Ja pakolliset kuvat jotka sain Jussilta.



Eli kaksi johtoa liittimessä siiirretään ja yksi johto otetaan toisesta liittimestä, katkaistaan ja vähän jatketaan ja liitetään siihen ensimmäiseen liittimeen. Nuo liittimethän on sitten purettavia eli johdot päineen saa ehjänä irti.
Ja pakolliset kuvat jotka sain Jussilta.


