Hodari laski öljyt
Valvoja: Käyttäjä
Eli turbiinin ja vaihdelaatikon välillä ollut holkki oli asennettu väärin ja leikkaus hitsautui turbiiniin kiinni. Öljypumpun laakeri oli myös ottanut itseensä sekä samassa hötäkässä öljy käynyt hitusen normaalia kuumenpana ja ottanut hieman tummempaa väriä... tästä väärä analyysi hämärissä olosuhteissa. Mutta nyt auto taas siltä osin kunnossa ja koeajolenkki tehty, autosta tuli hieman nuhaisemman oloinen ja seuraava huolto kait liittynee coolerin asennukseen toivottavasti.
Re: Hodari laski öljyt
Taas tiputti öljyt, onko tuo joku tyyppivika? öljyjä vaihdeltu 10-20tkm välein.
Re: Hodari laski öljyt
Oisko se turbiinin tukiholkki kulunut 8vuodessa väljäksi ja vuotaa niin paljon stefan taakse öljyä ettei kerkeä holkin ja stefan välisestä vuotolinjasta enää virtaamaan takaisin öljypohjaan ja paineen nousu stefan takana työntää stefan irti.
Joskus noihin jenkkilotkottimien lootiin on porattu se stefan takaa öljypohjaan kulkeva vuotolinja suuremmaksi.
Tietysti jos turbiini pääsee paljon elämään tukiholkin sisällä niin sekin on voinut stefan syödä pilalle.
Kuluttaa kyllä öljypumpun sakarat äkkiä sileäksi.
Joskus noihin jenkkilotkottimien lootiin on porattu se stefan takaa öljypohjaan kulkeva vuotolinja suuremmaksi.
Tietysti jos turbiini pääsee paljon elämään tukiholkin sisällä niin sekin on voinut stefan syödä pilalle.
Kuluttaa kyllä öljypumpun sakarat äkkiä sileäksi.
Re: Hodari laski öljyt
Se oli laatikon loppu, ehjempää laatikkoo metsästään. 
