no tuota, en mä nyt välttämättä kiroais...Hipluxracing kirjoitti:Kyllä siellä turbo on alkujaa ollut , ja paukautettu MAN:nin 7l koneesta revityllä turbolla .. ruuvattu ahdot tappiin ja kaikki sitämukaa tohojona..
Sitte 1hz kone tilalle..... tekis mieli kirota ...
kammiokoneessa on omat etunsa

se mannnin 7l padan ahdin voi olla pakopesältään aika pieni, jos oikein muistan niin kooltaan samaa luokkaa hx35 holsetin nro12 kanssa ja ahdisti 1hd-t:n kyljessä aikalailla... ei kummakaan jos kovilla ahdoilla porsii... vika ratin ja penkin välissä kuten aina

se turbotus, jos on vanhempi kuin -92 ja ei ole vähäpäästöinen on kaikki sallittua, kunhan leimalle vie lapun, jossa paukut ei ole kasvaneet 1hd-t moottoriin verrattuna 20% enempää . jarruthan sulla on ok. koska tuossa on alunperin ollut 1hd-t pata. jos on vähäpäästöinen niin sitten kiltisti vain 1hd-t pakosarja ja ct26 ahdistin pellinalle ja maltillista ajoa.
jos ei niin tee pakosarja ja jotakin isoa ahdinta sen kylkeen+ cooleri.
koska sulla on kammiokone

ahtojakaan ei tarvi olla aivan älyttömästi, 1,5 bar saadaan jo mukavia lukemia jotka normi ajossa riittää hyvin... ainakin manuaalissa alkaa kytkin varmasti haisemaan

pari kuvatusta hx40w:stä



