HJ60 korotus, valaiskaa tietämätöntä.
Valvoja: Käyttäjä
HJ60 korotus, valaiskaa tietämätöntä.
Nonni. Alkaisi Hojo olemaan korotusta vailla.
Autolla olisi tarkoitus ajella metsässä ja maantiellä. Vaunukin joskus perässä.
Kumpi kannattaa ennemmin.
Soa
vai
Esim. Omen korottavat jouset.
Soa akseli löytyy jo tallilta, mutta nehän on mahdollista
säästää johonkin toiseen projektiin.
Jos jouset, niin mitkä ja mistä kannattaa hommata?
Mielipiteesi on meille tärkeä.
Autolla olisi tarkoitus ajella metsässä ja maantiellä. Vaunukin joskus perässä.
Kumpi kannattaa ennemmin.
Soa
vai
Esim. Omen korottavat jouset.
Soa akseli löytyy jo tallilta, mutta nehän on mahdollista
säästää johonkin toiseen projektiin.
Jos jouset, niin mitkä ja mistä kannattaa hommata?
Mielipiteesi on meille tärkeä.
Matias Kotkasaari 050 3373240
HJ60 -81 Camry ke11 automaatti -86
HJ60 -81 Volvo XC 60 -14
HJ45 -78 Pappatuna -78
HJ45 -80 Pappatuna -76
BJ40 -76
FJ55 -79
#456
HJ60 -81 Camry ke11 automaatti -86
HJ60 -81 Volvo XC 60 -14
HJ45 -78 Pappatuna -78
HJ45 -80 Pappatuna -76
BJ40 -76
FJ55 -79
#456
Esmerkeks.möttis kirjoitti:Ja korista lisää?

37"Wranglerit ottaa hieman etulokareihin ilman korotuksia kun akselien päällä on apukiekurat ja koria ei oo nostettu.
Tämä konstrukstio oli Pikku F:llä vihreessä hojottimessa ja voin sanoa et oli notkee alusta !!!!!
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
Kyllä sen SOAn voi edelleen tehdä ja saada muutoskatsastettua, mutta jousien pitää olla nurinpäin luokillaan.
Miten olis paraboliset jouset ja 2" korikorotus tai vaihtoehtoisesti shackle reversal eteen ja taakse pidemmät riiput?
Miten olis paraboliset jouset ja 2" korikorotus tai vaihtoehtoisesti shackle reversal eteen ja taakse pidemmät riiput?
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Komppan Mattia Yli 100% unohetaan nee soat ja keskitytää'n olennaiseen.-MaTTi- kirjoitti:
Miten olis paraboliset jouset ja 2" korikorotus tai vaihtoehtoisesti shackle reversal eteen ja taakse pidemmät riiput?
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
Koppan nosto vaikuttaa nahiustaisiin pyöriin!Arwi kirjoitti:Eikä soa ainakaan ajettavuutta paranna kun taas korin nosto ei ajettavuuteen vaikuta mitenkään ja hyvät ehjät jouset pitäs kaiken järjen mukaan ajettavuutta parantaa.
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
Lueskelin noista parabolisista jousista. Ne vois olla aika mielenkiintoiset.
Pitääpä tutkia mistä moiset tilailis.
Edit: Vallilan takomoon laitettu kyselyä. Nehän noita näköjään väsäilee.
Pitääpä tutkia mistä moiset tilailis.
Edit: Vallilan takomoon laitettu kyselyä. Nehän noita näköjään väsäilee.
Matias Kotkasaari 050 3373240
HJ60 -81 Camry ke11 automaatti -86
HJ60 -81 Volvo XC 60 -14
HJ45 -78 Pappatuna -78
HJ45 -80 Pappatuna -76
BJ40 -76
FJ55 -79
#456
HJ60 -81 Camry ke11 automaatti -86
HJ60 -81 Volvo XC 60 -14
HJ45 -78 Pappatuna -78
HJ45 -80 Pappatuna -76
BJ40 -76
FJ55 -79
#456
Jaa minä olen ajellut muutamilla hoojiillä ja sanoisin, että soalla saa parhaat maasto-ominaisuudet ja maantiellä on paljon pehmeempi kyyti. Kaikki korotus-sarjat sen lisäksi, että ovat raakasti ylihinnoiteltuja myös tekevät autosta enemmän tai vähemmän kivireen ja tämä on nähty. paraboliset on kyllä hyvät, mutta niissäkin jää se jousi kiinnikkeineen akselin alle takertumaan mitä omituisimpiin paikkoihin ja hinta myös ominaisuuksiin nähden törkeä.
Soa maksaa halvimmillaan sen langan/puikon minkä sitä tehdessä käyttää, mutta yleensä kannattaa vaihtaa iskarit ja puslat niiden puoli miljoonaa ajettujen tilalle, sekä tehdä pitkittäistuet akseleille.
Korinkorotusta en kommentoi muuten kuin, että mielestäni aika typerän näköisiä yleensä kokonaisuuteen liittyy myös öky pitkät jousen riipukkeet, sekä vakiokorkeuteen jätetyt puskurit ja maasto-ominaisuudet sillä ei parane ollenkaan, runko ja laatikot ovat vakiokorkeudessa.
Omassa hoojiissä on ollut 5 vuotta soa leimattuna ja hyvin on toiminut.
Soa maksaa halvimmillaan sen langan/puikon minkä sitä tehdessä käyttää, mutta yleensä kannattaa vaihtaa iskarit ja puslat niiden puoli miljoonaa ajettujen tilalle, sekä tehdä pitkittäistuet akseleille.
Korinkorotusta en kommentoi muuten kuin, että mielestäni aika typerän näköisiä yleensä kokonaisuuteen liittyy myös öky pitkät jousen riipukkeet, sekä vakiokorkeuteen jätetyt puskurit ja maasto-ominaisuudet sillä ei parane ollenkaan, runko ja laatikot ovat vakiokorkeudessa.
Omassa hoojiissä on ollut 5 vuotta soa leimattuna ja hyvin on toiminut.