ilmaongelma
Valvoja: Käyttäjä
ilmaongelma
eli ongelma on seuraavanlainen, auto on hj-60 vm-81, meinasin vaihtaa polttoainesuotimen,ja kappas kädessä oli vääränlainen suodin. no ei muuta kun vanha suodatin takaisin ja ilmaamaan, mikä mielestäni onnistui,kunnes seuraavana aamuna auto ei halunnutkaan lähteä käyntiin ennenkuin tuhottoman pitkän startin jälkeen. lämpimänä lähtee kyllä hyvin,mutta nyt ei edes lupaa enää,ja olen koittanut ilmausta jo monet kerrat,ilman tulosta. Mikäköhän vikana???
Jos se vuotaa jostain, ja aamun ensistartti ilmaa yön aikaisen vuodon seuraukset. Päivän startteihin ei ole sitten kerennyt vielä valua kuiviin.
Olet oletettavasti sen suotimen vaihtanut jo oikeaan? Vanha uudelleen (kuivana ja liikaa) kiristetty tiiviste ei välttämättä ole enää tiivis.
Entäs se ilmauspumppu, onko originaali käsille kuseva sohlo? Senkin voi vaihtaa suosiolla boschilaiseen moterniin ja tiiviiseen.
Olet oletettavasti sen suotimen vaihtanut jo oikeaan? Vanha uudelleen (kuivana ja liikaa) kiristetty tiiviste ei välttämättä ole enää tiivis.
Entäs se ilmauspumppu, onko originaali käsille kuseva sohlo? Senkin voi vaihtaa suosiolla boschilaiseen moterniin ja tiiviiseen.
A-P
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
-
- Viestit: 18
- Liittynyt: Ma Helmi 16, 2009 11:19 pm
- Paikkakunta: Koskenkorva
- Viesti:
Ja hehkutaako se? Eli tuohan ei käynnisty jos se ei hehkuta.
Tuleeko suuttimille asti dieseliä startatessa???
Eli sen jälkeen kun se on ilmattu pumpulle asti,niin pitää aukaista yksi suihkuputki löysälle sieltä suuttimen päästä,ja sen jälkeen startata,ja kun laite on lähtenyt käyntiin niin sitten se putki taas kiinni.
Ja VAROITUS!!! Tässä kohtaa sieltä lentää polttoainetta erittäin korkealla paineella joten varovaisuutta peliin ja mielellään suojalasit päähän,tai jopa silmille.
Tarkista vielä että hehkuille tulee jännite,ja vaikka vielä ne hehkutkin,ei ole meinaan yksi kerta kun yhden paikan korjauksen yhteydessä menee jotain muuta palasiksi...
Tuleeko suuttimille asti dieseliä startatessa???
Eli sen jälkeen kun se on ilmattu pumpulle asti,niin pitää aukaista yksi suihkuputki löysälle sieltä suuttimen päästä,ja sen jälkeen startata,ja kun laite on lähtenyt käyntiin niin sitten se putki taas kiinni.
Ja VAROITUS!!! Tässä kohtaa sieltä lentää polttoainetta erittäin korkealla paineella joten varovaisuutta peliin ja mielellään suojalasit päähän,tai jopa silmille.
Tarkista vielä että hehkuille tulee jännite,ja vaikka vielä ne hehkutkin,ei ole meinaan yksi kerta kun yhden paikan korjauksen yhteydessä menee jotain muuta palasiksi...
Tuosta männää yli nii et heilahtaa...
Mulla ei ainakaan kasiykkösessä ole koko vedenerotinta.
Kaikkien hehkujen ei tartte olla sökönä. Olikohan minulla pari himmeenä, eikä vehje oikeen tykänny käynnistyä.
Hehkuja uusiessa ei auta kuin ottaa vanha malliksi, kun niitä eri jännitteisiä hehkuja tuntuu olevan vähän miten sattuu.
Vimosena vaihtoehtona: annan viis'sataa noutaessani sen käyntikunnottoman romus.

Kaikkien hehkujen ei tartte olla sökönä. Olikohan minulla pari himmeenä, eikä vehje oikeen tykänny käynnistyä.
Hehkuja uusiessa ei auta kuin ottaa vanha malliksi, kun niitä eri jännitteisiä hehkuja tuntuu olevan vähän miten sattuu.
Vimosena vaihtoehtona: annan viis'sataa noutaessani sen käyntikunnottoman romus.


A-P
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline