hj61 ja pari kysymystä...
Valvoja: Käyttäjä
-
- Viestit: 5
- Liittynyt: To Joulu 09, 2010 8:46 pm
- Paikkakunta: Hattula
hj61 ja pari kysymystä...
Ostin tutulta 3v seisseen melkein kokonaan hitsatun projekti hj:n ja pari kysymystä on tullut mieleen.
Moniko lehtiset jousipakat vakio alustassa on kun omassa on takana 9 lehteä ja edessä 7 ja tuntuu aika kivireeltä...?? riipuja on pidennetty.
Toisekseen kuinka nopeasti pitäis koneen lämpöjen nousta?? käytin omaani 20min ja lämpömittari ei noussut oikeastaan yhtään,ulkona -8,verho ei ollut syylärin edessä,
ylävesiletkukaan ei lämminyt,taitaa siis termari toimia...sisälle puhalsi haaleaa.
Suoraruiskuhan lämpenee hitaammin,mutta kuulostaako normaalilta??
Niin ja kuuluuko etu kallistuksenvakaajan ja rungon kiinnikkeen välissä olla "koiranluu" kun omassani on 25cm väliä vai onko tässä joku väärä vakaaja paikallaan?
T: Matti
Moniko lehtiset jousipakat vakio alustassa on kun omassa on takana 9 lehteä ja edessä 7 ja tuntuu aika kivireeltä...?? riipuja on pidennetty.
Toisekseen kuinka nopeasti pitäis koneen lämpöjen nousta?? käytin omaani 20min ja lämpömittari ei noussut oikeastaan yhtään,ulkona -8,verho ei ollut syylärin edessä,
ylävesiletkukaan ei lämminyt,taitaa siis termari toimia...sisälle puhalsi haaleaa.
Suoraruiskuhan lämpenee hitaammin,mutta kuulostaako normaalilta??
Niin ja kuuluuko etu kallistuksenvakaajan ja rungon kiinnikkeen välissä olla "koiranluu" kun omassani on 25cm väliä vai onko tässä joku väärä vakaaja paikallaan?
T: Matti
Ainaki 2h pitäs lämmeä suht nopeasti, en tiiä tuosta 12H-T:stä tarkemmin.
Siinä kallistuksenvakaajassa on semmoset tapit koiranluun vastineena, uuet vastaavat voi tehä vaikka kierretangosta ja sen päälle sopivasta putkesta, ja kumit molempiin päihin molemmin puolin.
Siinä kallistuksenvakaajassa on semmoset tapit koiranluun vastineena, uuet vastaavat voi tehä vaikka kierretangosta ja sen päälle sopivasta putkesta, ja kumit molempiin päihin molemmin puolin.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Kyl on termaris vikaa vikaa..Lumimies kirjoitti:Mulla on se rullaverho kesät talvet syylärin edessä. Ei meinaa lämmetä edes kesällä.
Mulla ei oo edes pahvia keulalla ja silti kopis tarkenee näillä keleillä. Mut kyl toi 12h-t lämpiää hitaammin verrattuna 2h:hon. Mut ei se siitä kylmää autoa tee.
1987 LJ70
-
- Viestit: 5
- Liittynyt: To Joulu 09, 2010 8:46 pm
- Paikkakunta: Hattula
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: Su Marras 21, 2010 2:10 pm
- Paikkakunta: SEINÄJOKI
61 lämpenee aika hitaasti varsinkin jos annat auton vaan käydä tyhjäkäyntiä, 15min ajamisen jälkeen pitäs jo lämmöt olla piolenvälin paikkeilla tai vähän alle, ilman sitä verhoakin. jos ei meinaa lämmetä niin vaihda uusi termostaatti..
ja kallistuksenvakaajan ja rungon väliin kuuluu ns:koiranluut.. 10mm jenkatangosta saa tehtyä hyvät..
ja kallistuksenvakaajan ja rungon väliin kuuluu ns:koiranluut.. 10mm jenkatangosta saa tehtyä hyvät..
Ei tosiaan ole kylmä, riippumatta siitä kysyjän lämpömittarin näyttämästä. Mutta tyhjäkäynnillä saa rouskuttaa liki maailman tappia ennen kuin alkaa lämmintä hönkymään. Autohan on tehty ajettavaksi, eikä tyhjää käytettäväksi...Jollapaku kirjoitti:Mut kyl toi 12h-t lämpiää hitaammin verrattuna 2h:hon. Mut ei se siitä kylmää autoa tee.

A-P
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
-
- Viestit: 5
- Liittynyt: To Joulu 09, 2010 8:46 pm
- Paikkakunta: Hattula
Koiranluut jo tekaisinkin,tosin 16mm kierretangosta,mutta kuitenkin.koiranluut.. 10mm jenkatangosta saa tehtyä hyvät..
Lämpöjä en oo pääsy vielä ajossa kokeileen kun on käyttöpoistossa,työt haittaa sen verran harrastusta,että saattaa olla ne talviajot vasta ens talvena edessä

Vaikka eipä tuossa nyt enään isompia olis...pidemmät iskarit ku löytää,heittää takaluukun paikalleen,maalaa ja katsastaa

hj61