Maksaneita 169 kpl
ja
Maksamattomia 85 kpl...
Hopi hopi

Valvoja: Käyttäjä
Sulla kaikki kunnossa. Ja,varmaankin voi ostaa, niinkus ennenPETEBJ75 kirjoitti:Mistä tiedän olenko maksanut vai en..? (muuten kuin siitä tuleeko kalenterivai ei..)
Niin ja voiko niitä ylimääräisiä taas ostaa oikein rahalla?
Se on muuten aika hyvä vinkki, että maksu on rästisä...pemaripoju kirjoitti:niin siitä ei siis lähetetä mitää muistutusta esim sähköpostiin, vaan pitää itse muistaa vuosittain maksaa?
Jepps, ja sullakin näytti olevan OKpemaripoju kirjoitti:onko se sen 20€?
ja tonne oolands pankeniin?
Eikun se 2011 maksu tulee keväällä. Maksetulla jäsenmaksulla tulee seuraavan vuoden kalenteri, ja jos on liittyny vuoden aikana, saa kyseisen vuoden kalenterin ja seuraavankin. Me ollaan reiluja.burton kirjoitti:ja nyt varmaa pitäs maksaa se 2011 jäsenmaksu? meinasin et se on vast tammikuun heiniä...
http://www.slck.net/viewtopic.php?t=1632Cental73 kirjoitti:toi mihkä osoitteenmuutos muuten laitetaan, mie kun otan ja muutan kahenviikon päästä?
Kyllä se tuli perille. Nyt taisin unohtaa vastata, anteeksi.4x4_88 kirjoitti:Minä laitoin osoitteenmuutoksen r2ree:lle sähköpostiin, mut sieltä päin ei koskaan tullu vastausta. Eli onkohan uusi osoite teillä tiedossa?
Jäsenmaksun olen muistaakeni maksanut.
Pistähän yhteystiedot tulemaa, niin tarkistan. joko yv tai arho [att} dnainternet , netjjv kirjoitti:Olen tälle vuojelle maksanu, mut en tiiä aikasemmista vuosista. Aikonaan oli jäs nro: 239.