---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
Onko koria nostettu, ottaako keppi kiinni laattian aukon reunaan?
Onko laatikon ja korin välisten johtojen pistokkeet kaikki kiinni ja oikeesa "parisa" ?
Sama ongelma vaivasi muutama vuosi sitten. Mulla tuolloin oli reikä laturin ja alipainesäiliön välisessä letkussa heti säiliön vieressä olevassa mutkassa alapuolella eikä sitä huomannut ennenkuin olin useampaan kertaan tarkistanut. Siinä oli vähän rispaantuneen näköinen kohta, mutta kuitenkin näytti päällepäin, ettei siinä vuotoa ole, kun peilin kanssa katteli. Lopullisesti varmistui kun kääräisin erkkaria letkun ympärille rispaantuneeseen kohtaan.
No eikai siellä muuta ongelmaa ole kuin se alipainen toimilaite tai sen kytkentä itse jakikseen. Joku osa oli aikoinaan omastakin kulunut kun se ei pysynyt päällä, mutta korjaantui vaihtamalla koko vaihteistopaketti...
Lainataan ketjua kun on sama ongelma pzj75 nelikon kanssa, toimintaperiaate lienee sama kuin 61 nappinelikossa?
Valo kojetaulussa ei syty saatikka nelikko mene päälle, nelivedon nappikytkin off-asennossa kun laittaa kepistä hitaan puolen päälle niin jostain rattiakselin juuresta kuuluu releen napsahdus mutta mitään ei tapahdu... Mistähän tuota vikaa kannattaisi alkaa etsiä?