Onko jollain näkosälla HJ:ssa tollanen muunnin siellä pohjassa lukee että
kanava? on kytkettävä virtalukon kautta. Se kavana numero on kulunu pois eika kanavien kohdalla olr numeroita jos sais tietää minkä värinen piuha siihen kanavaan mikä tulee virtalukolta
Terv: J.K
No se saattaa jollekki selventää asiaa, ku mulla ei oo kummassakaan ollu enää sitä ku ovat mulle tulleet. Toiseen pitäs askarrella koukulle sähköt, toiseen oli joku ed.om. laittanu 24 V releet ohjaamaan 12 V jännitettä. Siinä oli alkujaan yks alennin radiolle ja noille, sittemmin tein kokonaan erillisen 12 V systeemin.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Releillä on mullakin nykyisessä mutta tosiaan entisessä HJ:ssähän oli se alkuperäinen, iso mötikkä sielä kuskin takalonkas. Rikkinäinen oli vaan pikkuvelipähän sen korjas.
Siis vasemmalla puolella takana MUTTA minkä värinen on se piuha johon tulee virta kun kääntää virran päälle. " Olen aentamassa vehjettä BJ 40
Ter: J.E. K
joppek53 kirjoitti:Viellä yks kusymys mikä ei heti mulle valkene mikä niistä kanavista on numero 1 Onko se siinä päässä josta johdot tulee tai ?
terv: J.E.K
joppek53 kirjoitti:Viellä yks kusymys mikä ei heti mulle valkene mikä niistä kanavista on numero 1 Onko se siinä päässä josta johdot tulee tai ?
terv: J.E.K
Sait yv:n.
Tällä palstalla sitten ei ole tapana pihdata tietoa...
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Viellä senverran muuntimesta siihen menee kaks kuuden johdon nippua se tieto kiinostais toinen liitin on musta ja toinen valkoinen muuten samanlaiset kumpaan liittimeen tulisi tulo24v ja sit toisesta tietysti lähtee 12v.
Tev: J.E.K