kertokaapas nyt joku viisaampi uudelle maasturin omistajalle (Lantikka LJ70) johon on hitsattu miljoona kiloa peltiä jotta että kun saako siihen jostaki semmoset takavalot että sais ne puskurin elämääki suuremmat valot huis sanonko minne... ja et sais niihin niin sanottuihin normaalipaikkoihin ne kaikki valot?? ei meinaa se takapuskuri oo mikään maailman kaunein ja saako sitä katastettuu semmosilla valoilla ku joku impo väitti et niitä puskurivaloja ei sais poistaa !!!! ja nehän lähtee luvalla tai ilman
Kummasta nyt puhutaan, otsikon mukaan Tojosta ja tekstin mukaan lantikasta?
Ei sotketa noita sumuisten saarten sähkövikoje Tojoihin, sovitaanko näin?
Kuulemma mm. Motonet myy niitä lokarin nurkkaan tulevia valoja, ja ne saa olla paikallaan katsastuksessaki jos ovessa ei oo vararengasta niitten välissä.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Jep! Eli valot voi "nostaa" oikeille paikoille kunhan se olikohan 30asteen kulma sääntö täyttyy. Eli vararengas pois niin valot näkyy tarpeeksi sivullekkin.
joo siis toyota landcruiser LJ70 joo mut pääasia et ne valot saa laittaa =) kuullostaa tooosihyvältä !!! pitää alkaa metästään niitä valoja.. kyllä kai se tuoki mun LJ vielä mönkii kuhan saan siihe korotukset ja isot rattaat meinaa vaan ne korotukset olla aikas kalliita... ainaki offivarusteessa tai no niihinhän tulee vissiin kaikki puskat sun muut mukaan mitä ei tarvi... vissiinkään välttis.. ja joku perketin etuakselin kääntöki pitäs tehä korotuksen kans ja en oo ite tekemässä ku vaikka kyselly niin ei oikeen hajuakaan miten se tehään jotaki hitsataan johonki toiseen kohtaan
ja mites ton kuvan saa tonne yritin muka laittaa tuolta mut nou onstunu..
Ei se laite mikään paha oo korottaa. Cros4wd:ltä vaan emun vieteri ja iskarisatsi alle. Kun pysyy maltillisissa korkeuksissa, niin muuta ei tarvi tehdä. Ja riittää hyvinkin pitkälle mettään!
huh.huh. eikös enään kukaan laita korotuspaloja jousien yläpäähän. Lähimmän sorvarin puheille ja teetät taakse 5cm. palat ja eteen 7cm. kun ne etujouset on aina kuoleentuneet. eikä maksa juurikaan mitään verrattuna johonkin omen satseihin. taka-akselista nostat iskarin korvakkeita muutaman sentin ylöspain. ja etuiskarien alapäähän teet 5cm jatkopalan. etu kallistuksenvakaaja pois. tässä sulla auto missä mahtuu 35" pyörät pyörimään. älkää tappako alkavaa harrastusta tunkemalla älyttömiä euromääriä offipajojen myymiin alustasarjoihin.
Etsi BJ-75 takavaloista sopivat niihin. Löytyy sellaisia missä on jarru, parkki ja vilkut samassa...!! ei tarvii kun laittaa perutus valo/ valot katonreunaan. Mulla on "paikalla sellaiset, kunhan saan LÄJÄN nippuun".
jpesala kirjoitti:huh.huh. eikös enään kukaan laita korotuspaloja jousien yläpäähän. Lähimmän sorvarin puheille ja teetät taakse 5cm. palat ja eteen 7cm. kun ne etujouset on aina kuoleentuneet. eikä maksa juurikaan mitään
t.jp
en oikeen oo vielä kerenny perehtyy noihi kierrejousi systeemeihin kun en ole läjän jousiin vielä kajonnut...
mutta mihin väliin toi korotus pala laitetaan? jousilautasen ja jousen väliin vai? mut eiks sillo jousi helposti hyppää pois paikoiltaa?
mulla on mersun ja volvon jouset, koitan niillä korottaa ensinnä, jossei tule mitään niin sitten paloja väliin..
mersun jouset käy taakse kun vähän levittää jousen ylä kierrettä
tosin se on aika jäykkä . mullakin oli sellaset ja volvon jouset oli edessä niihinkin tarvi laittaa 2cm korotuksen että auto seiso suorassa. korotus rengas laitetaan jousien yläpäähän siinä renkaassa on olake mikä menee jousen sisään 2cm ei ne sieltä mihinkään putoa. sun akselit ei putoa vakio tukivarsien kumipuslilla niin alas että palaset putoaa. tunkilla tarttee nyt jo painaa alaspäin akselia että saat pidemmät jouset väliin.
t.jp