miranol maali
Valvoja: Käyttäjä
miranol maali
Eli saako miranol maalia mattana tai olisiko joku muu (yhtäkestävä) hyvä. Bj pinnalle pitäis alkaa levittää maastoväritystä sapluunalla ja telaa apuna käyttäen,olisiko jollain kokemuksia noista (auto)maaleista tossa hommassa.
yksi varsin hyvä vaihtoehto on teknosynt se on työkonemaalia ja saa puolikiiltävänä,yli 20 vuotta olen jättänyt miranoolit sinne kaupan hyllylle.
myös toi panssarimaali on kohtuullista levittää sekä telalla että ruiskulla.
noita halpis maaleja mitä olen käyttänyt niin olen valkannut nykyään ksyleenillä lantattavaa voi melkein lähteä ajoon kun teipit on poistettu
ja jos lantinkina sanotaan käyvän lakkabensiini niin joko ruiskuohennetta tai hätätapauksessa vaikka bensaa,se lakkabensiini on ja niitä kamoja mitkä toimii parhaiten siellä kaupanhyllyllä.
myös toi panssarimaali on kohtuullista levittää sekä telalla että ruiskulla.
noita halpis maaleja mitä olen käyttänyt niin olen valkannut nykyään ksyleenillä lantattavaa voi melkein lähteä ajoon kun teipit on poistettu

ja jos lantinkina sanotaan käyvän lakkabensiini niin joko ruiskuohennetta tai hätätapauksessa vaikka bensaa,se lakkabensiini on ja niitä kamoja mitkä toimii parhaiten siellä kaupanhyllyllä.
-
- Viesti:
mä olen kanssa vedelly noita mastonin litkuja lähiaikoine muös tommosiin toisarvoisiin osiihin autoissa ja porttitolpat viimeeksi tänään ihan kohtuullista litkua(jo valmiiksi) levitellä ruutalla ei edes paljon tarvi lantata.
toi sadolux +ksyleeni toimi hyvin puoli päivää ja maali kuiva,ei toi nyt paljon pahempaa ollut kuin vanha keinohartsi!(maalamisen ja kuivumisen kannalta)
toi sadolux +ksyleeni toimi hyvin puoli päivää ja maali kuiva,ei toi nyt paljon pahempaa ollut kuin vanha keinohartsi!(maalamisen ja kuivumisen kannalta)