moottori on kiinni automaatti laatikossa eli todennäköisesti siitä ei käy kytkin koppa,vauhtipyörä eikä kytkin.
nyt kysyisinkin mitä asioita tarvis huomioida kyseisessä hommassa ja onko kukaan yleensäkään leimannu kyseistä yhtälöä.


Valvoja: Käyttäjä
no ekaks leiman kaa ei ole ongelmii,saa leimattua,ja joudut hommaan kytkin kopan ja vauhti pyörän ja tietysti kytkimenki!ois tietysti ollu hyvä jos olis saannu manuaali vaihteisesta autosta koko paketin,niin se ois ollu polt on!koneen korvia joudut siirtään joku viis senttii taaemmaksi.sähköist sen verran et pumpun töpseli käy suoraan,eli sammuu avaimesta,mut latauksen kans sit on askarteluu enenmmän,ei ole erillistä latauksen säädintä on laturissa itsessään ja lisäks tos on erilinen alipaine pumppu!mut kyl se sinne hyppää pienel puuhastelulla...perttu.kauppinen kirjoitti:eli olis tarkotus ruveta suunnittelemaan 1kz-t mottia särkyneen 2lt koneen tilalle ja nyt tuli sitten kysymyksiä että onko yleensä mahdollisuuksia saada sopimaan sinne ja minkälainen homma on laite sen jälkeen saattaa leimalle
moottori on kiinni automaatti laatikossa eli todennäköisesti siitä ei käy kytkin koppa,vauhtipyörä eikä kytkin.
nyt kysyisinkin mitä asioita tarvis huomioida kyseisessä hommassa ja onko kukaan yleensäkään leimannu kyseistä yhtälöä.![]()
no toihan täytyy kokeilla(vaik on jo kokeiltu 2lteen kans)ja ei se ny niin kallist ole...maks budjetti on 500e,ja katotaan kui pal tuli tehoo...ja kauan se kesti!SuurSyömäri kirjoitti:Vaikka moni repii peliverkkarinsa niin olen sillä kannalla että hakee sen 1KZ-T tekniikan kilkkeineen vaikka kannon alta ennemmin kuin alkaa tota 2L-T kone virityksiä sinne miettimään. 2L-T:kun saa jotenkin jauhamaan niin se maksaa vähintään 2000 € ja se silti hajoo Prisman parkkipaikalla peruutellessa....
Nimim. "5 rikkinäistä nähnyt ilman että on edes halunnut"