Kuva Kuva

M: sähkövinssit 24 V ja Warn 12 V

Buy, sell and exchange Cruisers and related stuff

Valvoja: Käyttäjä

maraani
Viesti:

M: sähkövinssit 24 V ja Warn 12 V

Viesti Kirjoittaja maraani »

Vinssit myytävänä asennettavaksi syksyn koitoksiin jos joku tarvii. Mulle tällä hetkellä joutilaana, mutta ei tarkoita ilmaisena - rahalla nääkin on aikanaan ostettu. Vaan ei sitten haaveet toteutuneetkaan ja taantuma iski.
12 V Warnia en ole itse käyttänyt, mutta ehjänä ostettu. Tuota toista sentään.

1) Tietääkseni VW:n nokalla ollut 12 V - ekassa kuvassa on tyyppikilpi. Kauko-ohjainta ei mulla ole koskaan ollutkaan tähän.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

2) Mitsubishi Canterin nokalla ollut vinssi, josta purin ohjausreleet suunnanvaihtoineen pois - oli keulassa ollessa rapa ja suola tehneet tehtävänsä. Ei tuo päävirtakytkinkään kovin kätevä ole käyttövipuna...tähän on erillinen asennuslevy eli olis voinu nostaa suojaan jos olis viitsiny. Täsä on joku Bilteman vaijerinpätkä paikoillaan.
Kuva
Voin tästä yrittää lisääkin kuvia jossain vaiheessa, nyt oli kilpikuva epäonnistunut heijastuksen vuoksi.

Järkevien tarjousten perustella myydään ja jos ei järkeviä tule, niin olkoon makasiinissa - ei ne niin paljoa tilaa kuitenkaan vie. Selvintä tarjota tähän topikkiin. Pakolliset yhteystiedot maran at iki.fi tai o5oo 9oo 592 (en tosin välttämättä kuule matkapuhelinta töissä, joten tekstiviesti on toimivin). Romppeet on Somerolla, näitä kukaan bussissa lähettele, mut voin kyl sopivan matkan päähän tulla vastaan. Ilmoitti Martti Rajala
tapsa4x4

Viesti Kirjoittaja tapsa4x4 »

warnista 100e
A-P

Viesti Kirjoittaja A-P »

Tuo 24v versio:
*paljonko paukkua?
*merkki ja malli?
A-P
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
maraani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maraani »

A-P kirjoitti:Tuo 24v versio:
*paljonko paukkua?
*merkki ja malli?
Mää koita selvittää kunhan tästä yskimiseltäni viitsin :)
Vastaa Viestiin