bj 40 runko
Valvoja: Käyttäjä
bj 40 runko
Oisko kellään kuvaa tai muuta dokumenttia jossa olisi bj 40:n oikeat runkomitat.
bj:n runko
Paljon kiitoksia. Tämä kuva on erittäin valaiseva ei tarvi arpoaja eikämiettiä
bj:n runko
hyvä kuva. kiitoksia avusta
pikkuf skannasitko paperilta? vai saako jotenkin pdf tiedostosta tehtyä jpg tiedoston?
kun mulla on noi huoltokirjat koneella pdf tiedostona(varmistettu cd levylle),en ainakaan suoraan osaa muuttaa niitä jpg pitää printata ja sen jälkeen skannata ne .
yritin tota runkokuvaa aikaisemmin eilen,no tietenkin mustelopussa.
kun mulla on noi huoltokirjat koneella pdf tiedostona(varmistettu cd levylle),en ainakaan suoraan osaa muuttaa niitä jpg pitää printata ja sen jälkeen skannata ne .
yritin tota runkokuvaa aikaisemmin eilen,no tietenkin mustelopussa.
juu kiitos vinkistä! nää tietokoneella "ajelut" on vähän niinkuin matkustajana olis kuskinpaikalla 
noh toinen kysymys perään kun tekee internet linkin niin miten sen saa tehtyä suoraan hiirellä klikkaamalla esim suosikeista?,mä olen noi tehnyt näppäimistöllä.
olen tolla helpollatavalla joskus sen tehnyt ja muistanut unohtaa miten se tehdään.
noi linkitettävät sivut on joskus aika pitkiä,ja vieläkun pitää näpyttelyssä olla tarkkana ettei tule virheitä ja linkki toimii.

noh toinen kysymys perään kun tekee internet linkin niin miten sen saa tehtyä suoraan hiirellä klikkaamalla esim suosikeista?,mä olen noi tehnyt näppäimistöllä.
olen tolla helpollatavalla joskus sen tehnyt ja muistanut unohtaa miten se tehdään.
noi linkitettävät sivut on joskus aika pitkiä,ja vieläkun pitää näpyttelyssä olla tarkkana ettei tule virheitä ja linkki toimii.