tossa 61 on kaksiosainen pakosarja. poikki siitä 4ja 5 pytyn väliltä.
pyöreet liitos osat ja välissä "männänrenkaat"
ulkomuistista oli aika leveet sellaiset?
Juu, ja taitaa kuusykkösessä olla metallinen pakosarjantiiviste ja kuuskymppisessä jonkunnäkönen massatiiviste. Motonetin sun muitten tiivisteet sitten erikseen
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
Luigi81 kirjoitti:Täh,miten eroo 60:n ja 61:n pakosarjantiivisteet toisistaan? 60:een aikoinaan ostin kaikki 6 yksitellen ja johonkin euron pintaan jäi kappalehinta??
Vai mitä "jatkoskohtaa" kysyjä tarkoittaa???
Tuossa näkyy jatkos:
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
tepa78 kirjoitti:Juu, ja taitaa kuusykkösessä olla metallinen pakosarjantiiviste ja kuuskymppisessä jonkunnäkönen massatiiviste. Motonetin sun muitten tiivisteet sitten erikseen
riippunee tiivisteen tekijästä, ite sain 60:een metalliset. Nyt kyl selvis toi jatkokohta hommeli..
kyllä mun ex-60ses oli kans kaksosainen sarja, ja renkaa maksoi noin 20e kipale, tojotalta.. 125cc pyörässä on suunnilleen samankokoinen männänrengas mutta se jota koitin oli sen verran huono (ohkainen) että ostin orkkikset
fiat 600 olis ollu kans 60mm männät, mutta en löytänyt niitä yhtäkään ehjää nurkista. renkaitten halkasija oli tarvinnu olla jotain 57mm ja noin 2mm leveet.
tein sitte isoista lukkorenkaista tiivisteet, ja liimaa väliin. kaippa ne taas hetken aikaa pitää.
Lisätään tähän topiciin vielä sellainen tieto, että niitten pakosarjan männänrenkaiden alle kuuluu sellaiset sinertävät kumiset O-renkaat, joilla pakosarjan liitoksen saa tiiviiksi. Maksavat Toyotalla 1-2€/kpl. Nämä taitaa palaa ajan myötä kyllä pois, mutta kannattanee laittaa samalla jos pakosarja on osina muutenkin.