Bee Jiit
Valvoja: Käyttäjä
-
- Viestit: 27
- Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 6:22 am
- Paikkakunta: Kangasala
Bee Jiit
Eli tämä on ehkä tyhmä kysymys, mutta kun en asiasta tiedä niin kysyn. Eli mitä eroja on Bj 40, 42, 45 ja onkos BeeJiitä vielä 75. Aikomus olisi ostaa lumikoneeks Bj HooJiin tilalle (HJ alkaa oleen loppuun ajettu) ja olis kiva tietää mitä eroo noilla on. Kiitos etukäteen kaikille vastanneille.
BJ40=3.0l pätkä kori. diisselikone,4v.loota semifloater taka-akseli,rumpujarrut...noin suunnileen.
BJ42=3.5l pätkä kori.diisseli,alkupään autoissa 4v.loota jatkossa 5v.
Alkupään autoissa semi taka-akseli muissa fullfloater
BJ45=3.5l kone Pitkä kori/Pic-up.Pikkareissa vissiin aina rumpujarrut.pitkistä ei tietoa.
Missään näissä ei ole akselilukkoja.
BJ75=3.5 diisseli pitkä kori(YK malli) tai pikkari.
Useissa seiskafemmoissa lukkoakselit,akselit samanlevyisiä kuin 40/42/45. series?
täältä lissee.
http://www.autowiki.fi/index.php/Land_cruiser
http://fi.wikipedia.org/wiki/Toyota_Land_Cruiser
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Land_Cruiser
BJ42=3.5l pätkä kori.diisseli,alkupään autoissa 4v.loota jatkossa 5v.
Alkupään autoissa semi taka-akseli muissa fullfloater
BJ45=3.5l kone Pitkä kori/Pic-up.Pikkareissa vissiin aina rumpujarrut.pitkistä ei tietoa.
Missään näissä ei ole akselilukkoja.
BJ75=3.5 diisseli pitkä kori(YK malli) tai pikkari.
Useissa seiskafemmoissa lukkoakselit,akselit samanlevyisiä kuin 40/42/45. series?
täältä lissee.
http://www.autowiki.fi/index.php/Land_cruiser
http://fi.wikipedia.org/wiki/Toyota_Land_Cruiser
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Land_Cruiser
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
r2ree kirjoitti:BJ73 = mun märkä uni..Käyttäjä kirjoitti:BJ 70 ja 73 on astetta harvinaisempia suomessa.

---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
Eikä saa unohtaa myöskään BJ43:sta.Tuppu kirjoitti:Elä unohda 70:stä pätkää ja 73:sta "puolipitkää"
Lumiaurahommis vois olla kova sana HZJ-73 koneessa mukavasti ruutia ja näppärä ahtais nurkis!


SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Ja näitä molempiahan löytyy sitten joka tallin nurkalta-MaTTi- kirjoitti:Eikä saa unohtaa myöskään BJ43:sta.Tuppu kirjoitti:Lumiaurahommis vois olla kova sana HZJ-73 koneessa mukavasti ruutia ja näppärä ahtais nurkis!

jos ratin paikalla ei ole väliä niin täältä metästämään..
http://www.tradecarview.com/
yks tuttu tilas jonkun vanhan maseratin ja rahti tais olla jotain 800USD luokkaa..
-Tuppu-
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
3431 kuutiosenttimetristä ei minun matematiikallani saa kyllä pyöristeltyä kuin 3,4 litraa.BJ42=3.5l
Mikään ei ole niin kivaa kuin nussiminen, ja naisen puutteessa kelpaa vaikka pilkku.

Älkääkä hyvät ihmiset myöskään unohtako BJ-60:stä, joka oli kai varsin yleinen esim. Kanadassa. Lisäksi on ainakin tehty malleja BJ-46, BJ-70, BJ-74 ja jopa BJ-55 (tehdas teki niitä muistaakseni n. kuusi kappaletta).
Ei sitä enää oikein muista kaikkea samalla tavalla kuin nuorempana.