Myyty Cragar vanteet 10 x 15
Valvoja: Käyttäjä
- hakoteilla
Myyty Cragar vanteet 10 x 15
Myyty
Viimeksi muokannut hakoteilla, To Joulu 31, 2009 9:16 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- hakoteilla
Kyllä mullekkin sovitettiin -38 offsetilla olevia vanteita. Ei ne vaan pyöri kun ne ottaa raidetangon nuppiin ei jarrusatulaan. Eli ei se nyt niin oo sanottu että passaa HJ
Tai sitten mulla on etuakseli jotenkin omituinen.
Eikä mitään hernehiä. Isommat herneet tulee siitä jos jollain on samanlainen HJ kuin mulla ja ne ei sitten menekkään alle vaikka on väännelty uudet kummit vanteille ja kaikkea.
Kaverin vanteet oli ulkonäöltään lähinnä kromi mangelssia.

Eikä mitään hernehiä. Isommat herneet tulee siitä jos jollain on samanlainen HJ kuin mulla ja ne ei sitten menekkään alle vaikka on väännelty uudet kummit vanteille ja kaikkea.
Kaverin vanteet oli ulkonäöltään lähinnä kromi mangelssia.
- hakoteilla
Jos se sopivuus askarruttaa noin kovasti, niin tervetuloa sovittamaan niitä tänne Vaasaan. Puhelinnumero on tuossa ekassa viestissä, soita kun oot tulossa niin tiedän laittaa kahvit tulelle ja ottaa pullat sulamaan. Annan myös tarvittaessa ajo-ohjeita.
Ihan muistin virkistämiseksi:
Ihan muistin virkistämiseksi:
hakoteilla kirjoitti:
ET sopiva HJ:hin, muistaakseni -38.
hakoteilla kirjoitti: Mulla on jo kahdet samanlaiset vanteet käytössä, toiset BJ:ssä ja toiset HJ:ssa, molemmat tosin HJ:n akseleissa. Ja tällä samalla offsetillä.
Viimeksi muokannut hakoteilla, Ke Marras 18, 2009 1:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.