No nyt se on, löydetty, ostettu ja haettu. Kyllä oiken Genitaaleja kutkuttaa kun se on pihassa.
[url]
Pientä laittoa vailla. H kone on rikki ja monen mielestä ei kannata korjata. Uskon viisaampia ja 2H kone tilalle. (ja kohta Burton tai joku muu ylistää turboa )
Koskaan en ole konetta irroittanut, mutta onneksi tää on ainakin yksinkertainen, niin ehkä en epäonnistu.
Suunnitelma sitten laittaa hetkeksi leimaan ja ajella. Ellei karkaa mopo käsistä, kuten usein taitaa olla tapana.
Viimeksi muokannut möttis, Pe Loka 23, 2009 7:35 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tiedä sitten mikä kannattaa, osaavat pyytää oikein rahaa noista kuusykkösen myllyistä, Itte varmaan kääntyisin 2Hoohon ja siihen se kuusykkösen pakosarja ja turbo, sopii lähes bolt-on. Toisaalta olishan se 12H-T: kin ihan kiva...
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
Onnittelut minunkin puolesta,mistä kaukaa kaunotar oikein löytyi??
edit.Vieläkin kaivelee kun tuli hukattua BJ45 pic-up.
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
Vehje löytyi ihan kotikaupungista. Suomen Pariisista Riihimäeltä.
Joskus n. 5 vuotta sitten himoitisin tuota autoa ja pariviikkoa sitten satuin näkemään omistajan kapakassa ja kaupathan siitä tuli. Kasvoista satuin kaverin tunnistamaan ja tässä lopputulos. Hyvä mäihä kävi.
2h kone käy suoraan vaihteistoon MUTTA startti ei!
-öljynpaine kello pitää poistaa
-starttia pitää hioa ohuemmaksi yhdestä kohtaa rälläkällä
-lohkosta pitää myös ottaa pala pois rälläkällä, sitte sopii.
Kytkimestä:
2H vauhtipyörä, sen paineasetelma, sen painelaakeri, sen irroitushaarukka ja
MYÖSKIN SE TAPPI (ei käy suoraa, porausta ja mutteria) JOTA VASTEN IRROITIN HAARUKKA nojaa
kytkin kopassa on vaihdettava HJ-60:sen kytkin kopasta! ja silti joutuu aavistuksen taivuttamaan sitä tankoa joka lähtee kytkimen työ sylinteriltä haarukalle.
levy on kummassakin kone tyypissä sama.
toinen vaihtoehto on laittaa H-koneen vauhtipyörä 2H koneeseen ja kasata H-koneen orkkis kytkin hiluilla,
pitäis toimia mutta en mene vannomaan.(hankala saada paineasetelmaa)
helpoiten pääsis kun vaihtais koneen ja vaihteiston ja ottais sen 60:sen vaihteiston tukipalkin siihen rungon väliin, vähiten työtä.
sitte 2h koneen vasemmalta puolelta pitää siirtää lohkossa oleva kiinnitys rauta etummaisiin reikiin, kierteet on valmiina et sen kuin pulttaa.
ja kiinnitys osuu rungossa sitte oikeaan kohtaan.kumit on oltava 2H koneen omat.
koneen oikean puolen kiinnitys raudoissa on vuosimalli eroja tuossa 2H mallissa, jos se rauta on kieron mallinen niin ei käy suoraan runkoon jos taas suora niin sitte osuu.
kaiketi 10/85 ja uudemmissa se on suora.
ja maku asia et ottaako lokareita irti, itse en purkanu mitää peltejä.
mutta ohjaamon lattian irroitus helpottaa huomattavasti sen lootan kans pelleilyä.
niin joo. tuosta kun irroitat moottorin niin ekaks on otettava vaihteisto irti!
burton kirjoitti:2h kone käy suoraan vaihteistoon MUTTA startti ei!
-öljynpaine kello pitää poistaa
-starttia pitää hioa ohuemmaksi yhdestä kohtaa rälläkällä
-lohkosta pitää myös ottaa pala pois rälläkällä, sitte sopii.
Kytkimestä:
2H vauhtipyörä, sen paineasetelma, sen painelaakeri, sen irroitushaarukka ja
MYÖSKIN SE TAPPI (ei käy suoraa, porausta ja mutteria) JOTA VASTEN IRROITIN HAARUKKA nojaa
kytkin kopassa on vaihdettava HJ-60:sen kytkin kopasta! ja silti joutuu aavistuksen taivuttamaan sitä tankoa joka lähtee kytkimen työ sylinteriltä haarukalle.
levy on kummassakin kone tyypissä sama.
toinen vaihtoehto on laittaa H-koneen vauhtipyörä 2H koneeseen ja kasata H-koneen orkkis kytkin hiluilla,
pitäis toimia mutta en mene vannomaan.(hankala saada paineasetelmaa)
helpoiten pääsis kun vaihtais koneen ja vaihteiston ja ottais sen 60:sen vaihteiston tukipalkin siihen rungon väliin, vähiten työtä.
sitte 2h koneen vasemmalta puolelta pitää siirtää lohkossa oleva kiinnitys rauta etummaisiin reikiin, kierteet on valmiina et sen kuin pulttaa.
ja kiinnitys osuu rungossa sitte oikeaan kohtaan.kumit on oltava 2H koneen omat.
koneen oikean puolen kiinnitys raudoissa on vuosimalli eroja tuossa 2H mallissa, jos se rauta on kieron mallinen niin ei käy suoraan runkoon jos taas suora niin sitte osuu.
kaiketi 10/85 ja uudemmissa se on suora.
ja maku asia et ottaako lokareita irti, itse en purkanu mitää peltejä.
mutta ohjaamon lattian irroitus helpottaa huomattavasti sen lootan kans pelleilyä.
niin joo. tuosta kun irroitat moottorin niin ekaks on otettava vaihteisto irti!
Tekiskös burttoni tästä ko.aiheesta tonne ukk:hon topicin.
2H:n vaihto H-koneen tilalle tms.
Tuntuu aihe olevan tuttu?
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------