2H -moottorin antureista hiukan kysyttävää...
Öljynpainekellon takana oleva anturi on mikä? (pyörintänopeus anturi?) Moottorin päällä oleva anturi on mikä? ( hehkutulppien etupuolella )? Termostaattikotelossa ilmeisesti moottorin (jäähytinnesteen) lämpötila-anturi!?
Kytkinkopan laidassa kuskin puolella on vissiin kierrosnopeusanturi?
Hehkuista... Ilmeisesti 2H:ssa hehkujen virtapiuha tulee tuohon liittimeen mikä on imusarjavastusten ja hehkutulppien virtakiskon väliseen "lattaan"? Mitenkäs tuonkin nyt ratkaisesi, kun tähän berttaan on rakennettu nappihehku, joka oli B-motissa kyketty suoraan tuohon hehkutulppien virtakiskoon.
Suurin ihmettelyn aihe onkin sitten Edic! Kuinka tämä on yleensä ratkaistu? Yhdistelemällä BJ:n johtosarja HJ:n edic:iin. Vai korvaamalla 2H:n edic bj:n omalla!?
HJ:n laturissa (ulkoisella säätimellä) on vain 3-napainen liitin päällä. BJ:ssä taisi olla parikin eri liitintä laturin perässä. Onkos jollain tietoo tuosta kytkennästä?
Hiukan vierastan näitä autosähköhommia, joten parempi kysellä hiukan täällä etukäteen. Hakua jo käytetty ja jotain mutua noista onkin. Suurin osa ongelmista taitaa kuitenkin ratketa, kun viikonloppuna pääsen yleismittarin yms. kanssa ihmettelemään tuota yhteensovittamista.
