Noniin, koeajojakin vähän suoritettu, pikkasen meinaa naurattaa kun vertaa siihen vanhaan moottoriin Jonkunlaista painetta tuottaa vaikka ahdin onkin aivan s##tanan sohlo järkyttävä öljykärypilvi takana kun pikkasen polkee, ja öljyä tunkee joka putken liitoksesta. Ei siinä kauheeta klappia ollut mut vissiin tiivisteet selvät... Onkos jollain kokemuksia noista kiinan ct 26 turboista? esim tämmönen: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... gory=33742
Ei olis ainakaan hinnalla pilattu. Saa tietysti tarjotakkin tollasta jos pyörii nurkissa ylimääräsenä.
Parit kuvat "valmiista" konehuoneesta, melkein on kun jaappanin pojan suunnittelema
melkein ahdasta
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
Kiitoksia tepa78 hyvästä projekti jutusta.
Itsellä vastaava projekti ensi talvena eli 12H-T -> HJ45.
Tuo oli hyvä tieto että startti ei sovi orkkis kytkinkopan kanssa eli
HJ61 koppa ja laatikoiden kiinnitykset uusiksi.
Ps: mikset laittanyt samalla tehostettua simpukkaa niin olisit saanut sen
vanhan pois turbon haitolta?
ipancruiser kirjoitti:
Ps: mikset laittanyt samalla tehostettua simpukkaa niin olisit saanut sen
vanhan pois turbon haitolta?
Ipa
Juu, kyllähän tähän tulee tehostimet ja levyjarrut ym. hienoudet, laitetaan sitten kun tulee inspiraatio siihen isoon remonttiin ja on visiot selvillä mikä siitä tulee isona
Kyllähän burtoni sai omaansa sorvattua sen startin sinne orkkis kytkinkopan kanssa, ei tainnut sekään kyllä ihan ittestään mennä.
Tuolla on nyt jokunen tuhat kilsaa ajettu "uudella" myllyllä ja täytyy aina vaan ihmetellä miksei sitä tullut aikasemmin vaihdettua
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
Kyllähän burtoni sai omaansa sorvattua sen startin sinne orkkis kytkinkopan kanssa, ei tainnut sekään kyllä ihan ittestään mennä.
sekään EI ole osoittautunut kovin hyväksi vaihtoehdoksi.
siitä öljynlauhduttimesta kun otti "vähän" rälläkällä palaa pois, niin nyt on havaittavissa rajuja öljy vuotoja:)
se kohta josta piti ottaa pala pois niin siinä oli semmoinen valettu putki jossa oli 6-kolo avaimella kiristettävä tulppa, no nyt sitte vuotaa sieltä kierteistä. tarttee suraavaks kokeilla kaiken maailman poppakonstit (hydraulilukite liimoja ja kemiallista metallia)
Siinä tuntuu jo 80:n kympin nopeus melko vauhdilta, kun ilman kattoa työntelee. Kokeilin muuten ajella myös tuulilasi alhaalla, mutta itsesuojeluvaisto käski nostaa sen takaisin ylös... (paarmat, kimalaiset, räkätit, ym )
Noniin pikuppi siirtyi loppusijoituspaikkaan niin täytyyhän sitä jollain päästä kulkemaan, tuollanen j6 series tuli paikallisessa autoliikkeessä vastaan, rahat tiskiin ja ruiserien määrä pysyi siedettävällä tasolla( vähän niinku alaston olo kun ei ollut ku kaks ruiseria tontilla )
vm.-87, 297tkm mittarissa, joskus kerran jo vähän rapsuteltu ja maalattu. Jotain noille jousille vissiin pitäis tehrä ku 33 pikkasen raapii kaariin.
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
Tuppu kirjoitti:OT: taustalla pilkistävä yanmar pitäs vaihtaa kyllä pillariin
Pitäis kai niin, mut mietippä mikä homma siin olis ku kaikki vehkeet pitäis sit värittää catin väreihin ja ostella catti sukkia ja kalsareita ja kenkiä ja pöksyjä ja ja...
Ei kyllä mikään sellanen tarkotus ollut tuollaista hoojiitä hommata, mutta se niin kutsuvasti seisoi vaihtoautorivissä kun kyynel poskella kiertelin piruuttani noita autoliikkeitä ja jotain käyttis corollaa pikupille jatkajaksi kattelin.
parit hoojii kuvat vielä:
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"