2H + 12H-T yhdistäen?
Valvoja: Käyttäjä
2H + 12H-T yhdistäen?
Eli pienessä päänupissa harhailee taas tuollainen kuningasajatus:
Olis tuollainen 2H mylly josta kansi paskana, sitten olis 12H-T josta alakerta sökö, onnistuuko yhdistää kakstoistasen yläkerta tuohon kakkosen alakertaan? kukaan tehnyt tällästa sekotusta? tuhoon tuomittu idea?
Olis tuollainen 2H mylly josta kansi paskana, sitten olis 12H-T josta alakerta sökö, onnistuuko yhdistää kakstoistasen yläkerta tuohon kakkosen alakertaan? kukaan tehnyt tällästa sekotusta? tuhoon tuomittu idea?
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
Ja kiertokanget kanssa. Ei ole täysin tuhoon tuomittu ajatus, ainakin jos on putketon kakkonen kyseessä, mutta mäntien jäähdytysöljysuuttimet vaan jää puuttumaan jos ei niille koneista paikkoja kakkosen lohkoon. Ja männäntappien voitelu jää samasta syystä melko huonoksi. Putkellisessa kakkosessa voi tulla eteen jotain pikku eroja, periaatteessa sama lohko kyllä sekin. Ehjät kakstoistasen männät ja kanget pitää kuitenkin olla.
TP
Taitaa päästä helpommalla kun vaan remppaa sen turbomyllyn, siinä olis sitten moottoria pitkäks aikaa. lopputulos luultavasti ainakin parempi kuin tommosessa sekasikiössä. Täytyy tommosta yhdistämistä vielä joskus kokeilla kunhan noita romuja taas kerääntyy nurkkiin.
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"