hj:n kansi... en saa irti
Valvoja: Käyttäjä
hj:n kansi... en saa irti
ekaa kertaa puran ylipäätään mitään pataa ja ny en saa kantta irti, pitäs tiivisteitä vaihtaa....kannenpultit joutu avaamaan n. 50cm jatkovarrella onko se jostain muualtakin kiinni? enhän mä näistä koneista mitään ymmärrä... jelppivä jelppivä
Kansi tarttuu yleensä kunnolla kiinni kansipahvin avustuksella.
Massavasaraa kevyesti kannen kylkeen mikäli kaikki muu on varmasti irti.
Irrotuksessa auttaa talja jolla saa vetoo ylöspäin kun antaa jabanderia vasaralla.
Massavasaraa kevyesti kannen kylkeen mikäli kaikki muu on varmasti irti.
Irrotuksessa auttaa talja jolla saa vetoo ylöspäin kun antaa jabanderia vasaralla.
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
niin eihän se kansi ole muulla kiinni kun ne kannen pultit? vai? tarkoitan että ei ole muita pultteja/muttereita jotka sitä pitelis....?eihän? oon jo saanu riittävästi pikkuvaurioita aikaan (en kylläkään koneeseen) kun olen purkanut tota 2 vuoden ikuisuus projektia mutta siitä en luovu ennen kun olen sen leimaan saanut
ei sen pitäisi olla kiinni kun nuilla kannenpulteilla, mutta tosiaan, kumivasaraa kylkeen ihan reilusti että pahvi napsahtaa irti kannesta/lohkosta niin sitten se kyllä nousee...
Toinen vaihtoehto on varovasti kammeta meisselilä lohkon ja kannen saumasta mutta siinä on aina vaarana tiivistepintojen särkeminen...
Toinen vaihtoehto on varovasti kammeta meisselilä lohkon ja kannen saumasta mutta siinä on aina vaarana tiivistepintojen särkeminen...
HJ61 -87
onhan siellä tosiaan vielä 7 kpl kannenpultteja kiinni (ne mitkä on venttiili kononeiston/akselin alla) voinko ssada jotain pieleen kun irrottelen venttiilikoneiston/akselin että saa ne viimoset kannenpultit irti mikä lieneekään virallinen nimike? nyt nyt neuvot vinkit ja mitä tarkkemmin sen tänne kirjottelee sitä parempi! kiitoksia etukäteen ohjeista!!!
Jako ei voi mennä pileen, mutta venat joutuu säätämään takaslaiton jälkeen ja ole varovainen kun nostelet keinuvipuja liikuttavia tankoja pois ettei alapäässä olevat kupit tipahda lohkon pohjalle, kannattaa avata pakosarjan puoleiset lohkossa olevat levyt irti ja katsoa että kupit ovat koloissaan ainakin ennen kasausta tai ennen ku nostat tikut pois.
Ite avasin kannen poisoton jälkeen ja yksi kuppi oli pois kolostaan.
Ite avasin kannen poisoton jälkeen ja yksi kuppi oli pois kolostaan.

Kaikkihan on köyhälle kallista, mut silti kaikille saman hintasta.
EX- HJ60Td -83
HDJ80 -92
EX- HJ60Td -83
HDJ80 -92
Kylmä arvoista en tiedä, mutta lämpimänä koneen ollessa IMU 0,2 ja PAKO 0,36
Jos ei kellään ole parempaa vinkkiä niin säädä kylmänä noihin arvoihin ja anna koneen lämmetä ja heti uusi säätö. Niin meinasin ite tehdä.
Jos ei kellään ole parempaa vinkkiä niin säädä kylmänä noihin arvoihin ja anna koneen lämmetä ja heti uusi säätö. Niin meinasin ite tehdä.
Kaikkihan on köyhälle kallista, mut silti kaikille saman hintasta.
EX- HJ60Td -83
HDJ80 -92
EX- HJ60Td -83
HDJ80 -92
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
Joo noinhan se meni.hj60 kirjoitti:Työntötanko tulee siihen säätöruuviin, mutta venttiilin pää kuluttaa keinuvivun, muuten meni oikein.
Uudet keinuvivut maksaa kohtuullisesti, mutta on noita korjattu täyttöhitsaamalla ja jopa vaan hiomalla.
Ei kaikkee muista kun äkkiseltään kirjottelee mitä tulee mieleen.

Ja kanssa korjattu hiomalla ja täyttämällä ja kestää aikansa.
Kyllä se siitä menee.