Itseä alkoi hieman "himottamaan" vaikka tuolloin hirvimetsästys on just alkanut ja mulla on parikin hirvikoiraa. No kaverit voi käyttää niitä pyynnissä.
Eikait HJ:lla kannata lähteä voittoa hakemaan mutta oliskait siellä haastetta monella tavalla

Valvoja: Käyttäjä
Joo jos kaikki sujuu hjuvinOn suunnitteilla, että lahdetään Käyttäjän ja parin muun kanssa kuvankauniilla neonkeltaisella HJ:lla sinne.
Meinaatko että mulla on niin säälimätön tyyli että hojoni hajoaa pian käsiinPauli kirjoitti:Ei helvata kaikkia ryhävalaita tarvi mettäkäytössä tuhota![]()
hectorin hojo on sen verran siisti vielä, että sen vois mun mielestä säilyttää ehjänä.
Eihän sitä oo pakko romuksi ajaa,ajelee varovasti niin ei tule damageaPauli kirjoitti:
Ei helvata kaikkia ryhävalaita tarvi mettäkäytössä tuhota Evil or Very Mad
hectorin hojo on sen verran siisti vielä, että sen vois mun mielestä säilyttää ehjänä.
Meinaatko että mulla on niin säälimätön tyyli että hojoni hajoaa pian käsiin Wink Cool Pitäähän sitä tukea terästeollisuutta nyt hiljaisina aikoina "kuluttamalla" terästä Smile Jos tuossa minun yksilössäni olisi ilmastointi niin voisin ehkä sääliä sitä hiukan Razz
No ei vaitiskaan, pitää välttää turhia kolhuja koivuihin ym, koska onhan se DD käyttöönkin tarkoitettu.
Mukava nähdä että monien mielestä hojollakin kannattaa lähteä Warniin Very Happy
Pokaalia haetaan!!!hj60 kirjoitti:En tiiä Warnista, mutta Lapland Trophyssä kyllä meni ihan ok. Eihän noilla perhefarmareilla kannata sijotuksia lähteä hakemaan, mutta hauskaa ja säälipalkintoja...