jarrutettu hojo ja kennon asennus
Valvoja: Käyttäjä
-
- Viestit: 271
- Liittynyt: Su Touko 28, 2006 11:38 am
- Paikkakunta: pälkäne
kärry kävi konttorilla toissapäivänä,ei kysytty dynolappua sillä eihän teho nouse yli 20% pelkällä kennolla tai siis tätä mieltä oltiin.eikä varmaan noussutkaan kun vähän ainetta otettiin pois.savut 0.83 ja hevosia varmaan 120.pitää laboroida miten vähän nyt kuluttaa,kiihtyvyys palas ainakin kivikaudelle takaisin aikaan ennen ht mottia.no ei aivan muttei paljon toisinkaan.
maaristeilijä
Nousee tai sitten ei, mutta silti pitäisi lappu olla + muutoskatsastus jos cuuleri on jälkiasennettu tai vaihdettu alkuperäisestä johonkiin muuhun.maaristeilijä kirjoitti:kärry kävi konttorilla toissapäivänä,ei kysytty dynolappua sillä eihän teho nouse yli 20% pelkällä kennolla tai siis tätä mieltä oltiin.eikä varmaan noussutkaan kun vähän ainetta otettiin pois.savut 0.83 ja hevosia varmaan 120.pitää laboroida miten vähän nyt kuluttaa,kiihtyvyys palas ainakin kivikaudelle takaisin aikaan ennen ht mottia.no ei aivan muttei paljon toisinkaan.
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Ei varmasti ahdista, ei ne oo kun varmaan 2" uudessa Land Cruiser V8:ssakaan:hojo61 kirjoitti:kuinkas isot noi välijäähyn lähdöt tarvis olla 12-ht:ssa`?
Porukat käyttäny vissiin 3" lähtöjä mutta riittääkö pienempi?
esim 2"?
Itellä olis semmonen 2.5" lähdöillä oleva, ahistaakohan....?

SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
Noniin Laitetaan omankin romun lukema esille:
HJ60 (ct-26+cooleri) 107kW ja 304,5 Nm(ahdot 0,5) Uutena lie 102hp ja 245Nm.
Viritys oli siis onnistunut kun tehoa on näin jälkeenpäin enemmän
HJ60 (ct-26+cooleri) 107kW ja 304,5 Nm(ahdot 0,5) Uutena lie 102hp ja 245Nm.
Viritys oli siis onnistunut kun tehoa on näin jälkeenpäin enemmän

Viimeksi muokannut Hantuuki, Ma Kesä 15, 2009 10:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
napamutteri-avaimia 54mm
utelias
millasia teholukemia muut on saanu 2H-koneesta?
ja mikä ahdin, cooleri vai ei? paine?
tuossa alkaa tekniikka päivitys lähiviikkoina ja olis kiva saada vähän tietoa mitä vois odottaa.
ja mikä ahdin, cooleri vai ei? paine?
tuossa alkaa tekniikka päivitys lähiviikkoina ja olis kiva saada vähän tietoa mitä vois odottaa.
1979 BJ-40 V8
1978 HJ-45 pick-up swb 2H(t) ex
1978 HJ-45 pick-up swb 2H(t) ex
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
Olisiko jollain laittaa noita mallien vertailupapereita katsastusta varten, esim HJ60/61 tai ehkä Matin mainitsemaan FJ62?
Oma luvattoman pitkään kestänyt projekti on nyt pumpunsäätöä, tehonmittausta ja muutoskatsastusta vailla. Kokoonpanossa 3.0 TD SAABin VNT-ahdin, 2,5" putki, välijäähdytin ja dumppi.
Oma luvattoman pitkään kestänyt projekti on nyt pumpunsäätöä, tehonmittausta ja muutoskatsastusta vailla. Kokoonpanossa 3.0 TD SAABin VNT-ahdin, 2,5" putki, välijäähdytin ja dumppi.