Ootko vaihtanut renkaita eestä taakse,ja päin vastoin?
Sillä voisi todentua tuo em.asia.
Ja perustelu.
Koska jos renkaat on jo jonkin verran ajetut niin ne on jo kuluneet eri kokoisiksi.Esim oma bertta syö takarenkaita.
Eli jos eturenkaat on halkaisijaltaan yhtään suuremmat,niin neliveto kytkettynä kun pyörät eivät sudi,etupyörät vetävät,ja jos kytkentähammastus,ja/tai haarukka on kulunut niin on mahdollista että hammastus kampeaa nelikkoa pois päältä,tai se ei mene pohjaan asti vaan silloin tällöin hyppää pois.
Keppi jakiksessahan tämän huomaa siitä kun keppi heilahtaa,mutta jos siellä on jatkuva alipaine niin sehän sitten kytkee vain nelikon uudestaan heti kun on hampaan yli menty.
Siitä voisi johtua myös se jymähdys voimansiirron jännitteiden lauetessa.
Ja jos renkaiden paikkaa vaihtaa siten että korkeammat on takana,niin kytkentähammaskosketuksen asema vaihtuu toiseen laitaan,jos vika poistuu niin silloin todennäköinen syy oli se kulunut hammastus.Ja jos ei niin silloin jää vielä yhdeksi mahdollisuudeksi se kulunut siirtohaarukka/holkki.
Tässä hieman pohdintaa aiheesta...


