Kevyeen offailuun innostuin ja hiukan parantelin tuota meidän kauppakassia. Tokihan tuo on kaukana tosi maasturista, mutta aika hyvin sillä kuitenkin pääsee, vaikka varovasti pitää mennä jotta muoviosat pysyis mukana. Kerran jo hiukan tarkkaavaisuus herpaantui ja puskuriliitokset alkoi rakoilla ranteenvahvuisen puun syleilyssä. Hiljaa ja harkiten kun etenee niin kyllä tuollakin maastossa voi hiukan ajella. Vähän tekis kyllä mieli sellaista oikeaa "aaltopeltiautoa" Kuten sanottua niin reittien kapeus puiden välissä on se suurin este maastoajelussa tuolla pelillä. Paikkoja kun on missä pitäis vauhtiakin olla niin ei tohdi tuolla aina rytyyttää tarpeeksi. Alustan puolesta pärjää melko pitkälle, eli autoa on korotettu jo vähintäinkin lainsallimat mitat, eli koria nostettu 40 mm, jositusta korotettu 70 mm, renkaat nostavat n.50 mm. pohjapanssari on siis noussut maasta n. 12 cm vakioon verrattuna. Renkaina on Cooper Discoverer STT 35 / 12,5 17. 8 tuuman, et 10 aluvanteilla. Renkaat yllättävän hyvät ja hiljaiset myös maantiellä. Kone on toyotalla lastutettu 3,0 D4D 204 hv. Autom.
Onhan se ryhdikkäämpi kuin vakio joka on kuin "lehmä nevassa"
Auto ei näytä mitenkään "korotetulta" isompien pyörien johdosta. Alustassa on panssarointi
Edestäpäin korotuksen ehkä huomaa parhaiten
Muovipuskurin suojaksi on laitettu 4mm rosterilevy joka on tuettu runkoa vasten. "leukasuoja" on risuja ja ojien ylityksiä varten. Muutoin "pärstä" näyttää vakiolta
Rekisterilapun saa käännettyä ylös suojaamaan "peltipoliiseilta"
Onhan siitä kääntölapusta muutakin hyötyä, eli sitten kun järki maastossa loppuu niin lappu on käännettävä ylös ja sieltä alta paljastuu kaukosäädöllä toimiva vinssi naruineen.
Manse Trophyyn ollaan tuolla tulossa, mutta sarja on vielä avoinna. Ei taida tuolla kuitenkaan tohtia safarisarjaan?