HJ61 alusta asiaa
Valvoja: Käyttäjä
-
- Viestit: 49
- Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:43 pm
- Paikkakunta: kuopijon lähistö.
HJ61 alusta asiaa
Elikkäs, täytyisi hommata hoojiiseen kunnollinen alusta, pääasiallinen käyttö on tieajoa, mutta myös tien ulkopuolella, eli mahdollisiman pehmeää ja tielle hyvää alustaa etsitään. hinnat on tiedossa, mutta mikä näistä vaihtoehdoista olisi järkevin:
-dobinssonin sarja 2" korotus
-ome 2" korotus
-trail master 3" korotus
itseä kiinnostaisi tuo trail masterin sarja, mutta jos jollain olisi ollut käytössä niin mukava olis palautetta kuulla. Ja joutuuko tekemään mitään muutoksia kun tuon 3" korotuksen laittais, kardaanin liuku riittää ym ym?
searchia on käytetty mutta esimerkiksi tuosta trailmasterista ei löydy mitään tietoa.
-dobinssonin sarja 2" korotus
-ome 2" korotus
-trail master 3" korotus
itseä kiinnostaisi tuo trail masterin sarja, mutta jos jollain olisi ollut käytössä niin mukava olis palautetta kuulla. Ja joutuuko tekemään mitään muutoksia kun tuon 3" korotuksen laittais, kardaanin liuku riittää ym ym?
searchia on käytetty mutta esimerkiksi tuosta trailmasterista ei löydy mitään tietoa.
Ite mietin tommosta
http://www.parabolicsuspension.com/toyota/lc60.htm
Hintaa en tiedä, mut selviää varmaan kysymällä.
http://www.parabolicsuspension.com/toyota/lc60.htm
Hintaa en tiedä, mut selviää varmaan kysymällä.

Kaikkihan on köyhälle kallista, mut silti kaikille saman hintasta.
EX- HJ60Td -83
HDJ80 -92
EX- HJ60Td -83
HDJ80 -92
iteltä kanssa löytyy omen kahen tuuman setti ja oon ihan tyytyväinen ollu siihen, sopivan pehmeä mutta kuitenkin ryhdikäs...kyläseppä kirjoitti:Itellä on kuusykkösessä OME:n kaks tuumaa korottava satseni paikallaan ja se vaikuttaa ihan kelpo kamppeelle. Ryhtiä löytyy ja on muuten mukava ajella.
HJ61 -87
-
- Viestit: 271
- Liittynyt: Su Touko 28, 2006 11:38 am
- Paikkakunta: pälkäne
Mulla kans tuo omen 2" ollu pari vuotta. Edessä ja takana hd pakat. Taakse riittäis medium, nyt on perä hieman korkeempi. Sit 200 kg kun on tavaraa kontissa niin menee vaaterissa (edessä mekaaninen vinssi ja karjarauta).
Auto ei ole kallellaan kummallekkaan puolelle. Ne pakat pitäis asentaa ohjeiden mukaan oikein päin, ei vaihtaa puolta. Noita original mustia ei vissiin enää valmisteta. Dakaritkin näyttää olevan mustia nykyään omen kotisivujen kuvien perusteella. Dakarit on made in Maleysia tai jotain sinnepäin.
Auto ei ole kallellaan kummallekkaan puolelle. Ne pakat pitäis asentaa ohjeiden mukaan oikein päin, ei vaihtaa puolta. Noita original mustia ei vissiin enää valmisteta. Dakaritkin näyttää olevan mustia nykyään omen kotisivujen kuvien perusteella. Dakarit on made in Maleysia tai jotain sinnepäin.
Viimeksi muokannut JES, Ke Maalis 18, 2009 10:29 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SLCK #364
HDJ100 2006
HJ-61 1989 ex
HDJ100 2006
HJ-61 1989 ex
Mulla Omen harmaa hd sarja. Kolmannet alla ja kaikki menneet riipukkeen päästä väärälle päin kaarelle vuodessa. Tämä siis vain etu jousissa. Takana lyssähtänyt n.50 mm. koko pakka. Normaalia kuormaa kyytissä ( alle 200 kg ) Ilmeisesti ääri sisään joustoissa sujuu ja ei palaudu. Auto on myös kallellaan eri suuntaan kuin jousien vaihdon jälkeen. Kiinnostaisi myös että mitkä jouset kannattaa laittaa.
HJ: Arkeen ja juhlaan
liekköhän vaikutusta kun itellä on mustat omen pakat ja ei ole nyt vuodessa ainakaan huomattavaa laskeutumista tapahtunut...valtatie kirjoitti:Mulla Omen harmaa hd sarja. Kolmannet alla ja kaikki menneet riipukkeen päästä väärälle päin kaarelle vuodessa. Tämä siis vain etu jousissa. Takana lyssähtänyt n.50 mm. koko pakka. Normaalia kuormaa kyytissä ( alle 200 kg ) Ilmeisesti ääri sisään joustoissa sujuu ja ei palaudu. Auto on myös kallellaan eri suuntaan kuin jousien vaihdon jälkeen. Kiinnostaisi myös että mitkä jouset kannattaa laittaa.
HJ61 -87
-
- Viestit: 49
- Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:43 pm
- Paikkakunta: kuopijon lähistö.
Mulla oli paraboliset jouset Suzukin alla , ja kappas...nyökkiminen jäi kokonaan pois ...
Muutenkin oli unelma sarja vakioon verrattuna !!!
Tuli oikeesti lisää joustoa , ja herkkyys on aivan pirun hyvä .
Miinusta noissa oli että ainakin kaksi etujousta oli ajettu mutkalle ...
Tosin kaikki saa rikki !!!
MUTTA kuka myy Suomessa , Offipaja ei toimita enään
Muutenkin oli unelma sarja vakioon verrattuna !!!
Tuli oikeesti lisää joustoa , ja herkkyys on aivan pirun hyvä .
Miinusta noissa oli että ainakin kaksi etujousta oli ajettu mutkalle ...
Tosin kaikki saa rikki !!!
MUTTA kuka myy Suomessa , Offipaja ei toimita enään

Suht nopee vastaus, tuli justiinsa !
Sähköpostissa on liite tiedostona pdf pre-order lista missä hinta ja voisin laittaa sen jollekkin sähköpostiin joka osain vaikka linkittää sen tänne palstalle tai jotain
Lisäksi oli vielä tämmönen teksti :
Hi Pete,
Thank you for your e-mail. At this moment I am working with pre-order lists from which I run production batches. As soon as I get the minimal number of pre-orders I start the production. Please find the pre-order offer attached. It's generic for all pre-orders in the EU.
At this moment I have a nearly full list so production can start within a couple of weeks. The production itself takes 4 to 5 weeks.
For the J60 I always advice the system with the 4 leaf rear set-up. If you require less load capacity you can always take off one leaf and turn them into 3 leaf rears. This is the only difference between the level A and B.
If you have any questions please contact me.
Regards,
Paul Heystee
Heystee Automotive BV
Koninginneweg 16
1241 CS Kortenhoef
The Netherlands
tel: +31 (0)6 53 504 557
Skype: paul.heystee
www.heystee-automotive.com
www.parabolicsuspension.com
Sähköpostissa on liite tiedostona pdf pre-order lista missä hinta ja voisin laittaa sen jollekkin sähköpostiin joka osain vaikka linkittää sen tänne palstalle tai jotain

Lisäksi oli vielä tämmönen teksti :
Hi Pete,
Thank you for your e-mail. At this moment I am working with pre-order lists from which I run production batches. As soon as I get the minimal number of pre-orders I start the production. Please find the pre-order offer attached. It's generic for all pre-orders in the EU.
At this moment I have a nearly full list so production can start within a couple of weeks. The production itself takes 4 to 5 weeks.
For the J60 I always advice the system with the 4 leaf rear set-up. If you require less load capacity you can always take off one leaf and turn them into 3 leaf rears. This is the only difference between the level A and B.
If you have any questions please contact me.
Regards,
Paul Heystee
Heystee Automotive BV
Koninginneweg 16
1241 CS Kortenhoef
The Netherlands
tel: +31 (0)6 53 504 557
Skype: paul.heystee
www.heystee-automotive.com
www.parabolicsuspension.com
Kaikkihan on köyhälle kallista, mut silti kaikille saman hintasta.
EX- HJ60Td -83
HDJ80 -92
EX- HJ60Td -83
HDJ80 -92
Tässä toi pdf.filu
http://kayttaja.1g.fi/SLCK/Special-offer-J60-EU.pdf
http://kayttaja.1g.fi/SLCK/Special-offer-J60-EU.pdf
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------