Kilvissä on!
Valvoja: Käyttäjä
Kilvissä on!
pitkällisen junnaamisen jälkeen Bertta on nyt katsastettu. Tänään ensimmäinen onnellinen cruisailupäivä. Tuli todettua ovitiivisteiden tulleen tiensä päähän, joten kaippa Etolan kautta jonain päivänä.
Onneksi olkoon, sehän kyllä vetää suun vehnäselle kun saa rekisteröintikatsastuksen kunnialla hoidettua
Mites muuten, menikö ihan "heittämällä" läpi, vai pitikö vielä askarrella hieman jälkitarkastuksen ja uusintanäytön merkeissä?
Mitenkäs se nyt olikaan, saiko tänäpäivänä rekisteröintikatsastuksessa olla joitain pieniä korjauskehotuksia - takavuosinahan sitä ei muistaakseni vikoja saanut olla laisinkaan.
Kuukausihan sitä tässäkin tapauksessa lienee aikaa saattaa auto kuntoon, mikäli jotain vähäpätöisiä vikoja on havaittu - ajoaikaahan ei sinänsä saa, varsinkaan kun ei kilpiä ole lainkaan. (ajeltava välttämättömät ajot siirtotarroilla, joita ei niitäkään saa kun 7 vrk. kerrallaan max.)
Korjatkaa mikäli olen pahasti väärässä.

Mites muuten, menikö ihan "heittämällä" läpi, vai pitikö vielä askarrella hieman jälkitarkastuksen ja uusintanäytön merkeissä?
Mitenkäs se nyt olikaan, saiko tänäpäivänä rekisteröintikatsastuksessa olla joitain pieniä korjauskehotuksia - takavuosinahan sitä ei muistaakseni vikoja saanut olla laisinkaan.
Kuukausihan sitä tässäkin tapauksessa lienee aikaa saattaa auto kuntoon, mikäli jotain vähäpätöisiä vikoja on havaittu - ajoaikaahan ei sinänsä saa, varsinkaan kun ei kilpiä ole lainkaan. (ajeltava välttämättömät ajot siirtotarroilla, joita ei niitäkään saa kun 7 vrk. kerrallaan max.)
Korjatkaa mikäli olen pahasti väärässä.
siirtokilvet saa muistaakseni max 2 vrk. kerrallaan. Silloinkin pitäsi merkitä ajoreitit tarkkaan, muistelen kerran poliisin pysäyttäneen meikäläisen ja ihmetelleen tälläista inkoo-espoo merkintää... mutta lupa mikä lupa.
Juu menihän se toiselle kierrokselle, oli tehostimen sektorinvarteen sorvattu holkki lipsahtanut liian alas, ja nivel jäi löysäksi -> muokkaus
runkoaisojenjen takapäästä, missä kolmiotuet puskuriin, oli ratkeamat molemmilla puolilla, mitä en ollut itse havainnut.
Ja sitten kuskin puolen etujarru liian löysällä, nuokon kävi läpi niin leima heltisi.
En lakkaa kehumasta asiantuntevaa katsastuslaitosta suonlaidalla.
Juu menihän se toiselle kierrokselle, oli tehostimen sektorinvarteen sorvattu holkki lipsahtanut liian alas, ja nivel jäi löysäksi -> muokkaus
runkoaisojenjen takapäästä, missä kolmiotuet puskuriin, oli ratkeamat molemmilla puolilla, mitä en ollut itse havainnut.
Ja sitten kuskin puolen etujarru liian löysällä, nuokon kävi läpi niin leima heltisi.
En lakkaa kehumasta asiantuntevaa katsastuslaitosta suonlaidalla.
Faktaa siirtoluvasta
http://www.ake.fi/AKE/Rekisterointi/Ajo ... tolupa.htm
kopioi linkki kokonaan jos ei muuten pelaa. (kumma linkki kun on ääät ja ööt)
kopioi linkki kokonaan jos ei muuten pelaa. (kumma linkki kun on ääät ja ööt)
Anteeksi topikin lainasta, muttei uutta viitsi tehdä
mutta HJ sai uuden identiteetin:)
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... reid=28309
pienoisten ihmettelyjen jälkeen leima tuli
mutta HJ sai uuden identiteetin:)
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... reid=28309
pienoisten ihmettelyjen jälkeen leima tuli
1979 BJ-40 V8
1978 HJ-45 pick-up swb 2H(t) ex
1978 HJ-45 pick-up swb 2H(t) ex
Mä laitoin toissapäivänä berttaan ihan semmosta D-mallista tiivistettä oviin, taisi olla 19mm paksua ja antaa hyvin periksi. Etolasta löytyi suoraan hyllystä. Ja siinä on liimakin valmiiksi niin ei tarvitse kaksipuolisesta teipistä askarrella pikkupaloja pitämään kumia paikallaan asennuksessa.
edit. Tommosta, mutta eri mitoilla ja eri hinnalla: http://customer.canter.fi/Etra_new/inde ... =19497&p=0
edit. Tommosta, mutta eri mitoilla ja eri hinnalla: http://customer.canter.fi/Etra_new/inde ... =19497&p=0
meibi bus home