Kuva Kuva

Bj40:seen mekaaninen öljynpainemittari

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Blis
Viestit: 172
Liittynyt: Pe Helmi 08, 2008 3:43 pm
Paikkakunta: Temmes

Viesti Kirjoittaja Blis »

edestäpäin katsottuna vasemmalla lohkon kylessä pitäisi näkyä...
HJ61 -87
hj60
Viestit: 1405
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Eli siellä startin yläpuolella, imusarjan alla, EDIC-moottorin takana, silleen että just saa tökättyä liittimen paikalleen näppituntumalla, ku sinne ei näe jos käsi on siellä. Ihan koneen takaosassa on se tavallinen kello sille EDIC:ille ja siinä etupuolella sitte se isompi möhkylä mittarille.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
julibuli
Viestit: 99
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 9:00 pm

Viesti Kirjoittaja julibuli »

No nyt on öjynpainemittari asennettu. Tarviiko sitä hj:n omaa öljynpaineanturia edes laittaa takasin paikalleen? Mekaaninen on tällä hetkellä reiässä ilman t-haaraa ja autoki käy. Ei sammuta edic konetta eli onko se sitten rikki? Mekaaninen mittari antaa paineita tyhjäkäynnillä reilut 4 kiloa ja ku hipasee kaasuun ni mittari on hyppää pohjaan.
Blis
Viestit: 172
Liittynyt: Pe Helmi 08, 2008 3:43 pm
Paikkakunta: Temmes

Viesti Kirjoittaja Blis »

julibuli kirjoitti:No nyt on öjynpainemittari asennettu. Tarviiko sitä hj:n omaa öljynpaineanturia edes laittaa takasin paikalleen? Mekaaninen on tällä hetkellä reiässä ilman t-haaraa ja autoki käy. Ei sammuta edic konetta eli onko se sitten rikki? Mekaaninen mittari antaa paineita tyhjäkäynnillä reilut 4 kiloa ja ku hipasee kaasuun ni mittari on hyppää pohjaan.
61:ssä ei ole edicciä ollenkaan ja 60:ssä on oma kello edicillä ja mittarilla jos oikein muistan...
HJ61 -87
hj60
Viestit: 1405
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

julibuli kirjoitti:Tarviiko sitä hj:n omaa öljynpaineanturia edes laittaa takasin paikalleen? Mekaaninen on tällä hetkellä reiässä ilman t-haaraa ja autoki käy. Ei sammuta edic konetta eli onko se sitten rikki?
Ei kai sitä alkuperäsen mittarin anturia tartte laittaa takasin, jos ei halua, mutta jos laitoit sen EDIC-anturin tilalle niin kyllä sen laittasin.

Se EDIC:in anturihan maadottaa sen johon jos ei saa painetta kuten normaalit öljynpainevalon anturitki, jos se ei ole kiinni koneessa niin eihän se saa maita. Tökkää maihin se niin pitäs sammua.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
julibuli
Viestit: 99
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 9:00 pm

Viesti Kirjoittaja julibuli »

Kyllä se siinä isomman anturin tilalla on. Ei edicin... Mukava nähä oikiasti mitä paineita siellä oikiasti on.
hj60
Viestit: 1405
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Paljonkos niitä paineita oli?
julibuli kirjoitti:Ei sammuta edic konetta eli onko se sitten rikki?
Sitä piti kysyä, että eikö auto siis sammu avaimesta? Sillon on EDIC rikki.

Tuon öljynpainesammutuksen voit testata irrottamalla johdon siittä pikkukellolta, ja maadottamalla sen koneen kylkeen. Pitäs sammua.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
julibuli
Viestit: 99
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 9:00 pm

Viesti Kirjoittaja julibuli »

Lämpimillä öljyillä tyhjäkäynnillä 2.5kiloa paineita ja edic toimii... Tuli testattua sekin.
Vastaa Viestiin