Bj40:seen mekaaninen öljynpainemittari
Valvoja: Käyttäjä
Eli siellä startin yläpuolella, imusarjan alla, EDIC-moottorin takana, silleen että just saa tökättyä liittimen paikalleen näppituntumalla, ku sinne ei näe jos käsi on siellä. Ihan koneen takaosassa on se tavallinen kello sille EDIC:ille ja siinä etupuolella sitte se isompi möhkylä mittarille.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
No nyt on öjynpainemittari asennettu. Tarviiko sitä hj:n omaa öljynpaineanturia edes laittaa takasin paikalleen? Mekaaninen on tällä hetkellä reiässä ilman t-haaraa ja autoki käy. Ei sammuta edic konetta eli onko se sitten rikki? Mekaaninen mittari antaa paineita tyhjäkäynnillä reilut 4 kiloa ja ku hipasee kaasuun ni mittari on hyppää pohjaan.
61:ssä ei ole edicciä ollenkaan ja 60:ssä on oma kello edicillä ja mittarilla jos oikein muistan...julibuli kirjoitti:No nyt on öjynpainemittari asennettu. Tarviiko sitä hj:n omaa öljynpaineanturia edes laittaa takasin paikalleen? Mekaaninen on tällä hetkellä reiässä ilman t-haaraa ja autoki käy. Ei sammuta edic konetta eli onko se sitten rikki? Mekaaninen mittari antaa paineita tyhjäkäynnillä reilut 4 kiloa ja ku hipasee kaasuun ni mittari on hyppää pohjaan.
HJ61 -87
Ei kai sitä alkuperäsen mittarin anturia tartte laittaa takasin, jos ei halua, mutta jos laitoit sen EDIC-anturin tilalle niin kyllä sen laittasin.julibuli kirjoitti:Tarviiko sitä hj:n omaa öljynpaineanturia edes laittaa takasin paikalleen? Mekaaninen on tällä hetkellä reiässä ilman t-haaraa ja autoki käy. Ei sammuta edic konetta eli onko se sitten rikki?
Se EDIC:in anturihan maadottaa sen johon jos ei saa painetta kuten normaalit öljynpainevalon anturitki, jos se ei ole kiinni koneessa niin eihän se saa maita. Tökkää maihin se niin pitäs sammua.
SLCK # 183
Paljonkos niitä paineita oli?
Tuon öljynpainesammutuksen voit testata irrottamalla johdon siittä pikkukellolta, ja maadottamalla sen koneen kylkeen. Pitäs sammua.
Sitä piti kysyä, että eikö auto siis sammu avaimesta? Sillon on EDIC rikki.julibuli kirjoitti:Ei sammuta edic konetta eli onko se sitten rikki?
Tuon öljynpainesammutuksen voit testata irrottamalla johdon siittä pikkukellolta, ja maadottamalla sen koneen kylkeen. Pitäs sammua.
SLCK # 183