Mutta on emännän kanssa tuumattu, että ilmankin pärjätään joten kuten. On kyllä tosi haikeaa myydä tuollaista kun sellaisen kerran on saanut hankituksi. Mutta ei se ehkä sittenkään oikein oo mun peli, mä oon enempi HJ-61 tai beejii -miehiä

Keksintö on jokapäiväisessä ajossa ollut itsellä noin viisi ja puoli vuotta ja sinä aikana mittariin on kertynyt 427 tkm --> arviolta 635 eli runsaat 210 tkm. Manuaalivaihteinen ja henkilömäärä yhdeksän (9). Tekniikassa pientä laittoa siellä tällä. Takaluukku ruostunut, muualla muutama pilkku siellä täällä. Karjapuskuri ruostunut sekin, kun vakuutusyhtiö laittoi customtrukin puskurin tilalle jonkin halvan kopion! Alusta mielestäni aika loppu, eka omistaja ilmeisesti aikas uutena laittanut Konin korottavan sarjan, jonka olen suunnitellut korvaavani jollain muulla joskus. Alla BFG AllTerrain 235/85x16 huonoilla 7" aluvanteila, eturenkaat suht loppu. Talvirenkaat BFG TrackEdget 235/85x16 nastoilla ja orggis 6" vanteilla.
Nettiautosta katsoin, että hodareiden pyynnit lähtee jostain yhdeksästä viiva kymmenestä tuhannesta. Tämä ei ole sen hintainen, mutta mitäs tarjotaan. Voisko tää täydessä kunnossa ollessaan olla vaikka kahdeksan tonnin auto?
Vaihdossa vois harkita halvempaa nelivetoista avolavaa. Myös paalikärry/lavetti on käypää valuutaa tässä kaupassa.
Yv tai maran@iki.fi on yhteystieto.
EDIT: typoa korjattu...
Edit 11.1.2009: alkuperäinen ostajaehdokas sai rahoituksen järjestettyä ja kaupat tehdään viikolla