http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... reid=14716 siinä on linkkinä kuva ,kun ei onnistunut jostakin syystä kuvan laitto toisen palstan galleriasta.kuulin semmosen jutun että olis erilaiset ne käyttä ratas ja käyttöakselin kartio ei kaverikaan muista sen tarkemmin kun ei itte oo rukannu hj:n pumppuja.kerrohan miten kävi tämän systeemin kans. täällä meillä päin kans yks kaveri jonkamielestä kaasuvaijerin päässä pitää olla syöttöpumppu eikä mitään läppä systeemiä ja on suunnitellut 2h moottoriin 12ht:n pumppua.pemaripoju kirjoitti:viittiskö joku kattoo 12h-t syöttöpumpun kyljestä numerosarjoja? jos noista sais jonku sekotuksen tehtyä!
hj-60 vaihtaen hj-61 syöttöpumpun? penkitetty 205hp
Valvoja: Käyttäjä
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
mulla ei ainakaan tietoo miten sen pitäs toimia ,kerran vaan oli yhteen pumppuun tehty joku vaijeri viritys siihen vipuun että sai pakkosyöttön päälle hytistä ,mut omassani en huomannu mitään muuta eroa että kun sitä vipua käänti toiseen asentoon niin sammu ja toisessa asennossa ei tapahtunut ainakaan pakalla ollessa mitäänpemaripoju kirjoitti:toimiikos tälläsessä mitenkä se pakkosyöttö?
ei mulla kyllä tossa 2h ole ikinä pakkosyöttö pelannu, lähtee kyllä käymään pakkasella kun on perussyötöö sopivasti.
se sammutin vähän mietityttää!
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
ei tarvii purkaa jakopäätä. ei siinä ole mitään paineensäädintä suoraan vaan tankkiiinpemaripoju kirjoitti:tollanen tuli haettua! mitenkäs tossa toi paluuputki? pitääkö olla joku paineensäädin vai panjopultilla suoraan tankiin?
pitääkö jakopää purkaa kokonaan että saa ton pumpun irti? vai tosta isosta laipiosta pois että mahtuu toi ratas mukana?
ennen kun irrottaa pumpun kääntää ajotuksen kohilleen, siinä jakopään "kopassa" on muistaakseni kuusio kolo tulppa josta näkee pumpun hammasrattaan ja hammasrattaassa on yhdessä hampaassa tavallaan tasanen kulma ,sen hampaan kun tälllää siihen reijän kohalle ja samalla lailla kääntää siitä uudesta pumpusta niin pitäs sattua. näin minä viime kesänä laitoin ja sattu kohilleen
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
ei ole hj-60 vm-82 lohkossa ylimäärästä reikää!
61 pumpusta kyllä löysin sen viistetyn hampaan.
milloinka tuolta paluuputkesta tulee aine?
tarviiko sitä ilmata jostain vai pumpata käsipumpulla niin kauan että menee takas tankkiin asti? millä se on estetty ettei pumppu valu tyhjäksi paluuputken kautta, kun sammuttaa auton?
61 pumpusta kyllä löysin sen viistetyn hampaan.
milloinka tuolta paluuputkesta tulee aine?
tarviiko sitä ilmata jostain vai pumpata käsipumpulla niin kauan että menee takas tankkiin asti? millä se on estetty ettei pumppu valu tyhjäksi paluuputken kautta, kun sammuttaa auton?
joo uudemmassa lohkossa siinä on se tulppa.tossa vielä kuva jossa se pitäs mielestäni olla
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... reid=15639
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... reid=15639
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
tässä kuvassa näkyy tossa kaasupolkimen vieressä tollanen kalvo. mitä se tekee? onko tärkee?
ja näyttäis toi paluuputki olevan 3-haarainen. mihkä se yks menee?
voikohan ton paluuputken laittaa sinne johkin huohotinputkiin t-haaralla
tää kuva on lainnattu anssik jutusta
http://slck.net/viewtopic.php?t=6355&hi ... 2ht+pumppu

ja näyttäis toi paluuputki olevan 3-haarainen. mihkä se yks menee?
voikohan ton paluuputken laittaa sinne johkin huohotinputkiin t-haaralla
tää kuva on lainnattu anssik jutusta
http://slck.net/viewtopic.php?t=6355&hi ... 2ht+pumppu
