Tassua LJ:hin
Valvoja: Käyttäjä
Tassua LJ:hin
Nyt ois semmosta mielen päällä että 91` LJ:n alle pitäis hommata muhkeampia munkkeja ja tuommoset 33x12,5:set ois mielessä. Joten kysymys kuuluu että mahtuuko miten hyvin vakioalustalla pyörimään ja milläs ET luvulla porukka on renkaita asentanu läjän alle. 8.5x15 ja et -35??
Ja jos jollain on ylimääräisiä..ja mielellään sopivia renkaita/vanteita ylimääräisenä niin voi tarjota. Ja kiitos palkauhheest jo etukäteen.
Ja jos jollain on ylimääräisiä..ja mielellään sopivia renkaita/vanteita ylimääräisenä niin voi tarjota. Ja kiitos palkauhheest jo etukäteen.
Mistä napista?
-
- Viestit: 271
- Liittynyt: Su Touko 28, 2006 11:38 am
- Paikkakunta: pälkäne
No niin. -44 et:llä ilman speisereitä
http://s322.photobucket.com/albums/nn40 ... lusivu.jpg
http://s322.photobucket.com/albums/nn40 ... iluetu.jpg
Ja ei saa nauraa tuolle takarenkaalle...
http://s322.photobucket.com/albums/nn40 ... lusivu.jpg
http://s322.photobucket.com/albums/nn40 ... iluetu.jpg
Ja ei saa nauraa tuolle takarenkaalle...

Mistä napista?
Mitenkäs eroaa 33x12,5 15:n 31,11,5 15:sta vakioalustaisella/tehoisella läjällä. viekö 33 paljoa enempää tehoa koneesta? vaikuttaako auton nopeuteen? minkälaiset ovat ajo-ominaisuudet tiellä/maastoajossa?pertsa kirjoitti:33x12.5 pyörii vielä hyvin vakioalustalla ja 10x15 vanteet ET -44.Mutta älä osta vanteita ennen kun oot kokeilut oikealle eteen sielä on tämä ohjausvarrenpää mikä voi ottaa vanteeseen riipuen vanteen merkistä/valmistajasta
ajattelin tollaset 33" laittaa omaan läjään ja ois mukava saaha tietoa mitenkä ovat 33" yleensä toimineet läjässä. renkaitakin voi suositella samalla.
33" ei vielä ota niin paljon tehoja jos on turbo. Mulla on 35" tossa LJ70 ja turbo siten alkaa jo vaihteet tuleen vähän isoksi maastossa.Renkaan ympärys mitta on suurempi ja tulee mitarivirhe nopeusmittari näyttää vähemän.Ajo-ominaisuudt riipuu paljon renkaa merkistä älä osta halpoja Kiinan/Korean renkaita jos ajat paljon tiellä.33" toimii hyvin LJ mutta kannataa harkita pisempiä jousia sitten toimii paremin maastossa.Mulla on G/Y MT/R on hyvä joka paikan rengas mootoritieltä metsään
Tässä on kuvia koko prosektista http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=1821

Nyt tarvittais kokemuksia, mud starit vai bridgestone duellerit??? mud starit sais jonkin verran halvemmalla kuin bridgestonet, vanteineen n pari sataa tulee mud starit halvemmaksi mutta minkalaiset renkaat mahtavat olla? Myyjä ainaski kehuu tuota mud staria että C-luokan rungon vuoksi kestää ajaa kantojen yli paremmin kuin esim BFG M/T renkaat joita myös myy ja jotka repeilevät kuulemma päästessään metsään?? Kokona tuttu ja turvallinen 33x12,5 and 15.
Mistä napista?
Täältä ääni Bridgestone dueller MT - renkaille, mielestäni laadukas ja hyvä "yleisrengas".
Kokoluokasta 33x12,5-15, on kokemuksia Hiluxin ja huomattavasti painavamman Suburbanin kanssa takavuosilta jonkin verran - niillä pärjäsi ihan hyvin ja tasapainoituksenkaan kanssa ei ollut ongelmia, kuten monien "halpisrenkaiden" kanssa saattaa usein käydä.
Eli olivat melko äänettömät, ja hyvät ajoltaan. Taitaa tosin olla makuasia tämäkin, yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä...
Kokoluokasta 33x12,5-15, on kokemuksia Hiluxin ja huomattavasti painavamman Suburbanin kanssa takavuosilta jonkin verran - niillä pärjäsi ihan hyvin ja tasapainoituksenkaan kanssa ei ollut ongelmia, kuten monien "halpisrenkaiden" kanssa saattaa usein käydä.
Eli olivat melko äänettömät, ja hyvät ajoltaan. Taitaa tosin olla makuasia tämäkin, yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä...

-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
Cooper Discoverer S/T:t ajattelin itse seuraavaksi hommata, mettäajot kun on niin vähäistä. Noilla pärjäilis jotensakin talvellakin. Nykyiset STT:tkin kyllä ihan jees kaikin puolin, mutta vähän meluisat alkavat kuluessaan olla. Ja talvi(jää)pito on aika olematonta.Joona kirjoitti:Nyt tarvittais kokemuksia, mud starit vai bridgestone duellerit??? mud starit sais jonkin verran halvemmalla kuin bridgestonet, vanteineen n pari sataa tulee mud starit halvemmaksi mutta minkalaiset renkaat mahtavat olla? Myyjä ainaski kehuu tuota mud staria että C-luokan rungon vuoksi kestää ajaa kantojen yli paremmin kuin esim BFG M/T renkaat joita myös myy ja jotka repeilevät kuulemma päästessään metsään?? Kokona tuttu ja turvallinen 33x12,5 and 15.
Mitä vanteita oot miettiny? Dotz Dakar 8.5x15 ET -30 olis passeli sulle:

SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Se voi olla että ostan vanteet 8.5 tuumaa leveänä,,vaikka kymppi tuumaset kuten tuossa yhdessä aikaisemmassa näyttäisivät hyvältä kuin teleporttaaminen. Silloin kun kokeilin -44 et:llä tuota kymppi tuumasta alle, niin rengas tuli sen verran ulos että jonkin merkkisen kumen kuvio saattaa tulla niin kintaalle suojankaaren reunaa että joku katsaus setä saattaa vaatia jotain kumi lirpaketta lisäksi kaariin, eikä millää viihtis rueta säveltään mitään nännikumia nuihin orgis levikkeisiin.
Mistä napista?
Olen samaa mieltä. Toiminu hyvin ko. renkaat BJ:n alla.Nikkari kirjoitti:Täältä ääni Bridgestone dueller MT - renkaille, mielestäni laadukas ja hyvä "yleisrengas".
Kokoluokasta 33x12,5-15, on kokemuksia Hiluxin ja huomattavasti painavamman Suburbanin kanssa takavuosilta jonkin verran - niillä pärjäsi ihan hyvin ja tasapainoituksenkaan kanssa ei ollut ongelmia, kuten monien "halpisrenkaiden" kanssa saattaa usein käydä.
Eli olivat melko äänettömät, ja hyvät ajoltaan. Taitaa tosin olla makuasia tämäkin, yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä...
#457
BJ40 ´75
Hiace 2,4D ´01
BJ40 ´75
Hiace 2,4D ´01