HJ:n kytkimestä
Valvoja: Käyttäjä
HJ:n kytkimestä
Vaikuttaa siltä että tojodasta olis kytkin loppumetreillä eli uuden hankinta olis edessä.
Auto on -86 HJ60 turbotettu, ahtoja 0,7 enkä ajatellut paljoa lisätä.
Sopiiko tuohon 61:sen kytkinpaketti?
Minkä merkkistä kytkinpakettia kannattaa harkita?
Vai onko suurta merkitystä pistääkö 60 vai 61 paketin? Siis kestävyyden kannalta.
Onko ehdotuksia mistä saisi edullisesti?
Auto on -86 HJ60 turbotettu, ahtoja 0,7 enkä ajatellut paljoa lisätä.
Sopiiko tuohon 61:sen kytkinpaketti?
Minkä merkkistä kytkinpakettia kannattaa harkita?
Vai onko suurta merkitystä pistääkö 60 vai 61 paketin? Siis kestävyyden kannalta.
Onko ehdotuksia mistä saisi edullisesti?
RASOR Rauman seudun offroad ry
60 ja 61 eroo on ainakin asetelman tiukkuudessa jonka varmasti huomaa polkimessa ja kaiketi levyssäkin jotain?!?. En tiä kuinka 60in asetelmaa saa ainakin keväällä vaikutti ettei oo joka kioskissa. Aisin on alkuperä valmistaja ja en oo muita kokeillu kun kuulunu kentältä että halvat tarvikkeet alkaa ravisteleen vanhemmiten.
Oon eriäviäkin mielipiteitä nähny mutta ite sain tuolta kiitettävää palvelua. Tamgears
Oon eriäviäkin mielipiteitä nähny mutta ite sain tuolta kiitettävää palvelua. Tamgears
Ainakin vuosimallista 7/87 ja siitä eteenpäin on painelaakerin halkasiassa eroo, mut soita tamgearssiin ja kysy sieltä muistaakseni rekisteri numerolla näki et kumpi laakeri kuuluu (itellä HJ-61 4/87)
Niin ja eikös HJ60:sen kytkin oo ilman tehostinta??
Saattaa 61:sen asetelma olla aika piukka
http://www.tamgears.com
Niin ja eikös HJ60:sen kytkin oo ilman tehostinta??
Saattaa 61:sen asetelma olla aika piukka
http://www.tamgears.com
-
- Viestit: 271
- Liittynyt: Su Touko 28, 2006 11:38 am
- Paikkakunta: pälkäne
paineasetelman kohdalta voi ulkokehältä ottaa millin korkeudesta pois niin toimii vielä hyvin,tulee vähän tiukempi ja pitää sittenkin kun levy on kulunut.mitäs kermapers...nilkkoja oikein löytyykään,ei ole kytkintehostinta ja vauhtipyörästä otettu milli pois eikä kyllä raskaaksi voi moittia mutta kai se voi tuntua raskaalta jos on ajellu automaattiautolla ennen 

maaristeilijä
Minulla HJ60 12h-t 61:n kytkimellä ilman tehostinta. On aivan käytettävissä, mutta tarkoitus silti asentaa tehostin, kunhan ehtii. Metsässä rupeaa jalka puutumaan aika helposti.
Ei ole raskas polkea, mutta on kohtuu raskas pitää pohjassa silloin, kuin joutuu hiipimään vähän kerralla kivikossa tms.
Ei ole raskas polkea, mutta on kohtuu raskas pitää pohjassa silloin, kuin joutuu hiipimään vähän kerralla kivikossa tms.
-Toyota Camry 2.4 2002
-Subaru Forester 2.0A 2008
-Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T, lukkoakselit, SOA
-Case 1840 1999
-Subaru Forester 2.0A 2008
-Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T, lukkoakselit, SOA
-Case 1840 1999
Siis en mä sitä tarkottanu että olis liian raskas eikä haittaa vaikka olis raskaampi.
Ihmettelin vain raskautta tehostuksesta huolimatta.
Nyt olis suunnitelma tilata Tamgears:ilta kytkinpaketti 61:sen asetelmalla.
Ja sitte vielä milli pois vauhtipyörän ulkokehältä ni tulee hyvä???
Mitäs HJ:n vauhtipyörä on halkaisjaltaan?
Tietäisi mihin menee sorvauttamaan...
Ihmettelin vain raskautta tehostuksesta huolimatta.
Nyt olis suunnitelma tilata Tamgears:ilta kytkinpaketti 61:sen asetelmalla.
Ja sitte vielä milli pois vauhtipyörän ulkokehältä ni tulee hyvä???
Mitäs HJ:n vauhtipyörä on halkaisjaltaan?
Tietäisi mihin menee sorvauttamaan...
RASOR Rauman seudun offroad ry
-
- Viestit: 271
- Liittynyt: Su Touko 28, 2006 11:38 am
- Paikkakunta: pälkäne