hj,n perä
Valvoja: Käyttäjä
hj,n perä
olisi tarkoitus vaihtaa peränmurikka varaosa autosta ajoautoon.nyt on kummiskin ongelmana vetoakseleiden irroitus.akseleiden päissä näkyy lukitukset ,entä millaiset napojen puolella olevat lukitukset ovat? ja miten saa akselit liikkumaan "sisään"päin että saa nuo segerlukitukset irti?? jos jollain on tietoa niin kartokaa,et pääsis remppa jatkumaan.niin ja sitten vielä että onko kitka lukkoperän ja tavallisen perän murikat vaihtokelpoisia keskenään,ei haittaa jos lukko ei toimi ko.homman jälkeen .kunhan toimii kuten norm.perä.
joo se täyskevennetyn perän kitka ei käy puolikevennettyyn akseliin koska vetareiden sisäpäätä ei saa lukittua sillä c klipsillä.
ja puolikevennetyn tuntee siitä että perässä on se pultattava takaluukku joka avataan ja tasaus pyörästö puretaan sen luukun kautta jolloin vetarit vapautuu.
siinä puoli kevennetyssä ei ole vetareille muuta lukitusta kun se c klipsi siellä tasauspyörästön poskirattaalla.
se täyskevennetyn vetari taas vapautetaan vetarin ulkopäästä niillä kuudella pultilla joiden alta löytyy kartio sokat niinkuin etuperän napalukostakin ,myös se tiiviste on sama kuin etuperän napalukolla.
ja puolikevennetyn tuntee siitä että perässä on se pultattava takaluukku joka avataan ja tasaus pyörästö puretaan sen luukun kautta jolloin vetarit vapautuu.
siinä puoli kevennetyssä ei ole vetareille muuta lukitusta kun se c klipsi siellä tasauspyörästön poskirattaalla.
se täyskevennetyn vetari taas vapautetaan vetarin ulkopäästä niillä kuudella pultilla joiden alta löytyy kartio sokat niinkuin etuperän napalukostakin ,myös se tiiviste on sama kuin etuperän napalukolla.
hj,n perä
joo kiitos tiedoista.tässä tapauksessa oli tarkoitus laittaa puolikevennetyn murikka täyskevennettyyn kitkalukollisen taka-akselille.eli c-klipsejä ei enää tarvittaisi jos osat navanpäistä vaan sopii. ei itellä taaskaan tietoa.murikka näyttäisi ulkopuolisin samanlaiselta molemmissa malleissa.