
Pellit ulkopuolelta ok, mitä nyt kasvaa jotain vihreää.. mutta ei ruosteessa kuitenkaan. Palkit tuntuu myöskin vielä kelpaavan, pohjapeltiin vois innokkaalla koputuksella saada aikaiseksi reiän pari..
Tekniikka muuten ok mutta moottori savuaa sinistä kohtalaisen paljon, kylmänä jopa näköesteeksi asti.. Öljyä ei silti juurikaan katoa, diisseli siis kärynnee.. Tähän vois joku antaa hyviä vinkkejä vian paikallistamiseen, mikäli tuolle on muuten mitään tehtävissä kuin vaihtamalla koko motti

Ruiskutus-suuttimet pistän ainaskin syyniin piakkoin, saas nähdä paljastuuko mitään?
No, onneksi jotain ehjääkin sentään on kuten vaihteistot, perät ja kaikki nivelet jne.. Laitellaan pikkuhiljaa ja informoidaan tännekkin edistyksestä mikäli kiinnostusta jollakin sattuis olemaan..?
Kevääseen mennessä tarkoitus pelin olla sipistelty siihen malliin että sais sammaleet vaihdettua uuteen maalipintaan, saas nähdä miten aika ja innostus riittää..

Ainiin tuossa kuva tuosta raakileesta ja tietääkö kukaan käykö esim. Dynan 3.5 litran mylly tuon savuavan tilalle suoraan???

